De botanic luxury Het is een beetje een besmettelijke kleur, maar ik vind hem oh-zo-leuk Helemaal blij! haha. liefs! xxx
ik vind het een lompe wagen met een raar zitje met gek stuurtje en gekke stof. en vind hem ontzettend zwaar,grote bak maakt ook niet echt veel uit want op gegeven moment rond 5/6 maanden vinden ze plat liggen toch niet meer leuk de hele tijd..ik ben zelf weg van de urban jungle.in velen babyzaken zeggen ze ook dat de urban jungle echt zo degelijk en sterk is. en in het zitje kan je ook een iets groter kind nog inzetten.
Ik vind het altijd mooi hoe smaken verschillen qua wagens En gelukkig maar, anders liepen we allemaal met dezelfde en dat is ook niet echt praktisch
Och smaken verschillen inderdaad.. zo zie je maar weer. Ik vind de stof juist echt geweldig!! Vond ik juist mooier dan zo'n gladde stof.. Maargoed, gelukkig is er zoveel keus uit kinderwagens.
Hey meis, Weet zeker dat je er veel plezier van gaat krijgen.Wij hebben de maxicosi mura 4 en hebben er nog geen minuut spijt van.Tis een degelijke wagen die je op elk wegdeel kan gebruiken en mijn zoontje ligt er heerlijk in.Ik gebruik nu het zitgedeelte en ook deze is ideaal,je klik hem er zo op en wat ik er zo fijn aan vind is dat als ons manneke moe wordt ik hem echt helemaal plat kan liggen en hij er heerlijk in kan slapen.Dus veel plezier gewenst! Liefs Natas