Vraagje over kinderwagen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stephaniev, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephaniev

16 dec 2012
    57
    0
    0
    NULL
    Almere
    Mijn zoontje ligt nu nog altijd inmde kinderwagenbak, maar als ik met m ga wandelen en hij is wakker dan wil ie om zich heenkijken en liefst zitten. Hij kan zn hoofd wel aardig goed rechthouden maar nog niet 100%
    Wanneer kan ik de kinderwagen aanpassen naar dat zitje? Mn schoonzus zei nl dat ie daar wel al in zou kunnen....

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Als ze echt echt niet meer in de wagenbak passen, maar bij voorkeur als ze pas (redelijk) goed kunnen zitten. Onze oudste ging met 5 maanden over, omdat ze groot was en niet meer paste, maar eigenlijk was ze nog te jong.

Dan liever een maxi-cosi op je wagen klikken, als het maar voor een korte wandeling is.

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Onze buggy van de wandelwagen kan aardig plat dus is onze jongen rond de 4,5 maand al over gegaan. Misschien wel met 4 maanden want weet niet meer precies. Zo lag hij wel aardig plat maar kon toch kijken. Hij vond het liggen in de bak echt helemaal niks. Heeft hij ook niet lang gedaan.

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Mijn zoontje ging in de buggyzit toen hij net geen 4 maanden was, maar dat was omdat hij gewoon niet in de bak kon liggen. Heeft hij nooit gekund, wrs ivm zijn reflux. Het ligt er ook aan hoever je buggyzit in ligstand kan, die van de mura is bijna helemaal in lig.

S6!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    idd, pas als ze kunnen zitten en écht niet meer in de bak passen. hier was dat met bijna 6maanden. madam ging draaien in de bak en probeerde dan over het randje te kijken. was kwestie van tijd dat ze eruit zou kukelen dus toen was het tijd om de bak weg te doen

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Oudste met 6 maanden, die kukelde ook bijna over de rand heen.
    Jongste moet nog over, die past nog net qua lengte (73 cm) en blijft nog rustig liggen. Ik gebruik de kinderwagen niet erg vaak.
    Ga morgen even de zolder op om de andere inzet op te zoeken dus eerdaags gaat ze wel over.

7. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier al met 4 mnd omdat hij niet meer paste.... Heb wel de zitting helemaal plat gehouden. Nu hij kan zitten staat hij weleens rechtop. Het kan dus wel maar is niet goed voor de rug als zo een jong kindje altijd en lange stukken rechtopzit. Maar volgens mij kan iedere wagen tegenwoordig plat dus dan kan je het gewoon doen!

8. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    als het mogelijk is bij jou kinderwagen zou ik gewoon de maxicosi erop klikken.
    mijn dochter is ook heel nieuwsgierig dus ik gebruik bijna alleen nog de maxicosi voor op de kinderwagen.

9. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    De maxicosi is helemaal niet zo goed om zo vaak in te zitten. Ik zou dan eerder kiezen voor de buggy als die bijna oplat kan. Ik heb de maxicosi echt beperkt tot hetgeen wat echt moest en niet vaker en vooral niet lang. Zie echt mensen winkelen met de maxicosi erop en dat is zo slecht voor je kindje. Reken uit de rit er naartoe, dan nog winkelen en weer de rit terug.

10. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik weet niet wat voor wagen je hebt maar in de Mutsy Evo zou het wel kunnen, die kan helemaal plat. Even kijken of je buggy inzet plat kan of zo goed als plat.

Deel Deze Pagina