Ondanks ab kuur genezen die plekjes niet. Iemand en tip? Rondlopen in blote kont is leuk voor even...
Oké hebben we zal dat doorgeven deed dat wel al op luieruitslag. Ik lig in zh maar vriend wist het even niet meer... Bedankt
Mijn moeder belde om raad: billen tot bloedens toe open (tot nu toe altijd kunnen voorkomen gelukkig) maar ze heeft zo'n pijn dat ze niet wil zitten arm meisje. Heb gezegd dat ze de huisarts maar moet bellen misschien schimmel erbij kan komen door ab kuur.
Arm ding! Geen adviezen helaas. Op 'natte' luieruitslag doe ik altijd sudocreme (anders bepanthen), dat droogt hier goed uit, maar geen idee of dat in dit geval ook zou helpen... Naar he, als je zelf aan de zijlijn moet staan als je kindje pijn heeft.
Ja zo zielig had mijn moeder haar kontje schoon in een bak water want vegen was te pijnlijk poept ze in de wachtkamer van de dokter weer... ze krijgt een smeerseltje met zink en ik denk miconazol en fucidin want het is flink ontstoken. Nu hopen dat de apotheek het wel nog wil maken want ze doen altijd moeilijk als je het meteen moet hebben. . Anders laat ik haar er maar even gewone zink op doen..