Wanneer gingen / gaan jullie met je baby voor het eerst naar de kapper? En hoe kwam je op het idee voor dat kapseltje? Adviseerd de kapper je dan wat leuk zal staan bij je kindje?
Ik had gisteren een afspraak bij de kapper. Maar Emiel is ziek dus dit is niet doorgegaan. Als het geknipt wordt is het alleen een beetje de piekjes eraf en bij de oortjes vrij. Als Emiel groter is dan kunnen we altijd kijken wat voor kapsel hij krijgt.
Ik moet ook naar de kapper met d kleine ze heeft krullen maar ze heeft nog dat pluishaar, maar wil ze ook lang hebben, maar als je de haartje knipt bij een baby of dreumes dan groeit het haar dikker terug. liefst gina
hahahaha er bestaat nog geen echt kapsel voor zulke kleintjes kyana was 2 maanden toen werd ze voor het eerst geknipt... knoopjes eruit, puntjes eraf ze is inmiddels erg vaak geknipt wbt lange haren die wil ik ook voor mij meisje alleen geen pieken maar vol haar... vandaar dat kyana al vaak geknipt is maar heeft haar haartjes al over haar oren hoor {niet overal natuurlijk}
Eva's haar wordt nu eigenlijk veel te lang, maar doordat het veel is en licht is, valt het niet voor haar ogen. Voorlopig doe ik er lekker niets aan, ik moet er niet aan denken, zo'n rechte lijn in haar haar (wat het dan toch wel zal worden). Nee hoor, nog lekker babyhaar hier en laat maar groeien!
De dag voordat ze 1 jaar werd. Ik had een hoop drama verwacht (ze vind het vreselijk als je aan haar haar zit om een knipje ofzo in te doen), maar het ging hardstikke goed. Het lokje zit alleen nog in een plastic doosje. Ben nog op zoek naar zo'n leuk eerste haarlok doosje iemand een idee waar ik die kan vinden (kom steeds alleen maar tandendoosjes tegen)? gr. Naja
Ik ben met Vigo voor het eerst naar de kapper geweest toen hij 9 maanden was. Heb toen een stoere hanekam model laten knippen 8)
rond 11 maanden voor de eerste keer. Nu word het echt weer tijd. Z'n haar hangt alweer voor zijn oogjes Hij vond het trouwens heel leuk toen bij de kapper. Het was een vrouw en dan is het bij Erik altijd wel goed hihihi En toen de receptioniste ook nog even kwam kijken naar "dat lieve baby'tje" kon zijn dag helemaal niet meer stuk Hij bleef dan ook keurig netjes stil zitten en maar lachen tegen de vrouwkes