Voor het eerst haartjes knippen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anique, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

Wanneer gingen / gaan jullie met je baby voor het eerst naar de kapper? En hoe kwam je op het idee voor dat kapseltje? Adviseerd de kapper je dan wat leuk zal staan bij je kindje?

2. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik had gisteren een afspraak bij de kapper. Maar Emiel is ziek dus dit is niet doorgegaan. Als het geknipt wordt is het alleen een beetje de piekjes eraf en bij de oortjes vrij. Als Emiel groter is dan kunnen we altijd kijken wat voor kapsel hij krijgt.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ben met Kyra nog nooit bij de kapper geweest, wil graag lange haren!

4. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Ik moet ook naar de kapper met d kleine ze heeft krullen maar ze heeft nog dat pluishaar, maar wil ze ook lang hebben, maar als je de haartje knipt bij een baby of dreumes dan groeit het haar dikker terug.

liefst gina

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahahaha
    er bestaat nog geen echt kapsel voor zulke kleintjes
    kyana was 2 maanden toen werd ze voor het eerst geknipt...
    knoopjes eruit, puntjes eraf ze is inmiddels erg vaak geknipt

wbt lange haren
    die wil ik ook voor mij meisje alleen geen pieken maar vol haar... vandaar dat kyana al vaak geknipt is maar heeft haar haartjes al over haar oren hoor {niet overal natuurlijk}

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva's haar wordt nu eigenlijk veel te lang, maar doordat het veel is en licht is, valt het niet voor haar ogen. Voorlopig doe ik er lekker niets aan, ik moet er niet aan denken, zo'n rechte lijn in haar haar :( (wat het dan toch wel zal worden). Nee hoor, nog lekker babyhaar hier en laat maar groeien!

7. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Toevallig gisteren vor het eerst :D Zo leuk geworden ;)

8. Niet meer actief

De dag voordat ze 1 jaar werd.

Ik had een hoop drama verwacht (ze vind het vreselijk als je aan haar haar zit om een knipje ofzo in te doen), maar het ging hardstikke goed.

Het lokje zit alleen nog in een plastic doosje. Ben nog op zoek naar zo'n leuk eerste haarlok doosje iemand een idee waar ik die kan vinden (kom steeds alleen maar tandendoosjes tegen)?

gr. Naja

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben met Vigo voor het eerst naar de kapper geweest toen hij 9 maanden was. Heb toen een stoere hanekam model laten knippen 8)

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    rond 11 maanden voor de eerste keer.
    Nu word het echt weer tijd. Z'n haar hangt alweer voor zijn oogjes ;)

Hij vond het trouwens heel leuk toen bij de kapper. Het was een vrouw en dan is het bij Erik altijd wel goed hihihi
    En toen de receptioniste ook nog even kwam kijken naar "dat lieve baby'tje" kon zijn dag helemaal niet meer stuk :D
    Hij bleef dan ook keurig netjes stil zitten en maar lachen tegen de vrouwkes ;)

Deel Deze Pagina