Hallo, Ik ben morgen 22 weken zwanger. In mijn vorige onderwerp al aangegeven dat ik heel lastig slaap nu.. Ik heb nu 2 keer gehad dat ik wakker werd van pijn. Pijn in mijn onderrug, zijkant van mijn dijbeen (slaap op mijn zij) en pijn in mijn maagstreek. Werd er gister weer wakker van.. Als ik dan even uit bed ga dan gaat het wel weer en gaat het wel weer over na een poosje. Hebben meer mensen dit? Moet ik me zorgen maken? Iemand tips? Groetjes
Ik heb ongeveer dezelfde klachten en bij mij word het inderdaad veroorzaakt door bekkenpijn. Ik zou inderdaad even met je vlos overleggen. Misschien dat zij je adviseert om het wat rustiger aan te doen...
dat is bekkenpijn weinig aan te doen ik had al beetje maar na 20weken echo lkkr gepoord was aan mijn buik werd erger en nu heb nog steeds.VK kan je veel tips geven maar verder is niks aan te doen behalve bevallen maar geld voor ons beide verlopige 18 weken nog niet
Heb hier ook last van. Komt (bij iig) door je bekken. Heb hier therapie voor al helpt het niet erg. En hoe meer ik overdag loop hoe meer ik er savonds last van heb. Helaas weinig aan te doen. Al kan het idd enorm pijnlijk zijn.