vraagje over kleding

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ellen291982, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

In mijn zwangerschap ben ik veel aangekomen. (lees 35 kilo) nu ben ik er alweer 20 kwijt. Maar er blijft wel vet zitten op mijn buik (logisch natuurlijk) Ik kan niet in mijn oude broeken (had ik ook niet verwacht. Nu is mijn vraag waar shoppen jullie voor vooral broeken net na de bevalling? ik heb nog wel een zwangerschapsrok die ik draag en nog 2 broeken (zwangerschapsbroeken) die me wel aardig zitten, maar verder dus niks. Hoe lossen jullie dit op? en bij welke winkels?

En voor shirtjes? ik heb wel dingen in de kat die wat afkleden maar ook niet genoeg voor de komende tijd. Waar halen jullie die? ben zeer benieuwd.

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik heb in de eerste weken/maanden nog m'n zwangerschapsbroeken rond gelopen, kmdat die het beste zaten. Na een maand of 3 paste ik geleidelijk weer in m'n broeken van voor de zwangerschap.

3. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Pas na ongeveer 4 maanden paste ik weer in bijna al mijn broeken van voor de zwangerschap.
    De zwangerschaps kilo´s waren er bijna meteen vanaf, maar de aangekomen kilo´s door het stoppen met roken zitten er nog bijna allemaal aan.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik pas niet meer in mn broeken en zal dat ook nooit meer doen.
    Mijn heupen zijn zich gaan zetten haha

5. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Ik heb ook nog een tijdje mn zwangerschapsbroeken gedragen tot deze te wijd werden om de buik. Nu gaan zo heel langzaam mn oude broeken weer passen en heb bij Esprit in de opruiming nog 2 broeken gekocht een maat groter, en via Wehkamp in de opruiming geshopt voor capri broeken e.d. maatje groter. Kan niet wachten op de dag dat ik AL mijn oude broeken weer aan kan!

Shirtjes heb ik via H&M online besteld, ook in de opruiming, en scheelt dat de mode momenteel wijdvallend is :D IDEAAL!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik had de eerste tijd 3 broeken ofzo die ik nog paste. Zwangerschapskleding was ik zo zat die heb ik niet meer aangedaan. Heel snel heb ik 2 nieuwe broeken erbij gekocht, gewoon een maatje groter. verder heb ik na een paar maandjes heel wat nieuwe kleding gekocht want zie het niet meer gebeuren dat ik in mijn broeken ga passen. Ben veel breder geworden bij mijn heupen en dat gaat er volgens mij ook niet meer af..
    Heb mijn zusje in mijn kledingkast laten shoppen en heb zelf dus heel veel nieuwe dingen gekocht:)

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik ben eerder heel veel aangekomen e toen weer heel veel afgevallen. Maar die grotere broeken zitten gewoon niet lekker die ik nog in de kast had.

ja scheelt dat veel groter is en tuniekjes kan natuurlijk ook.

Maar ik vind broeken met elastiek wel lekker. Iemand tips waar ik die veel kan vinden? want een maat groter kopen werkt niet dan past het echt allemaal niet. Zit ook nog veel op mijn heupen enzo waardoor het niet past en het losse vet op mijn buik waardoor broeken niet goed dichtgaan.

Mar zijn er ook mensen die positiekleiding na de zwangerschap hebben gekocht om het dan te dragen omdat gewone kleding niet pastte of niet lekker zat?

8. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    misschien een idee om gewoon lekker wat van die langere tuniekjes te kopen (vero moda enzo) die je als jurkje kan dragen met een legging eronder? als je dan nog wat afvalt past dat namelijk ook nog gewoon en als het je dan wel te groot is geworden heeft t je ook weer niet heeel veel gekost ...

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb wat nieuwe broeken gekocht in de aanbieding bij WE & H&M. Heb nu maat 42 en hoop straks weer in mijn oude broeken te kunnen maat 38. Heel irritant hé die kilo's. Ik hoop ook zo dat ik snel weer in oude broek kan. Heb kast vol kleding maar meer dan de helft zit niet pfff

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home

Slim inderdaad kan ik ook nog wel voor gaan kijken ben toch altijd wel koopziek:D

11. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    en dan jezelf verwennen met een poaar leuke laarzen eronder:)

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    (linnen) Broeken met koortsluiting, zwangerschapsbroeken met een lage elastieken band, leggings en jurkjes. En dan maar hopen dat het vetlaagje langzaamaan minder wordt ;)

Deel Deze Pagina