na 9 maanden nog moe

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jaimy en remco, 21 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    hallo meiden beninmiddels bijna 9 maanden geleden bevallen van een zoontje zware zwangerschap gehad met 8 opnames en een zware bevalling, ze zeggen wel eens 9 maanden op 9 af nou dat klopt wel een beetje ik doe al weer redelijk veel op een dag werk nog steeds niet omdat ik soms nog echt te moe ben. maar nou heb ik toevalig gister een nieuw huis toegewezen gekregen en onwijs veel gedaan die dag heb mischien maar 1 uur gezeten gister en ik was gister zo moe en zulke moeie benen dat ik nu helemaal verrot ben is dat nog normaal? alles is al x geprikt: (HB IJZER SUIKER SCHILDKLIER) alles is gewoon goed. maar ik doe op een normalen dag bijv die kleine sochtend spelen eten geven wat in huis doen dan met me moeder vaak ergens heen lopen boodschappen doen en dat soort dingen, maar gister heb ik het volgende gedaan:

-8:00 kleine gedaan
    -8:30 gemeente huis
    -toen naar een ander huis kijken
    -toen moest me vriend wat bij de PLus supermarkt halen
    -toen naar de liddle iets halen
    -toen naar de woning bouw
    -daar kregen we de sleutel van nieuwe huis om te kijken 40 treden op en af
    -toen weer terug naar de woning bouw
    -toen weer naar de gemeente
    -daarna haaste want me vriend moet geopereerd worden om 13:40
    dus snel even 5 min thuis gezeten en even een boterham gegeten
    -daarna een uur senuwachtig in ziekenhuis gelopen
    -na het ziekenhuis naar huis gegaan
    -toen weer terug naar de woning bouw me moeder wilde het huis nog zien
    -toen naar dat huis weer toe weer 40 treden op en af
    -daarna sleutel weer terug brenge
    -daarna hebben we uurtje thuis gezeten en gegeten
    -na het eten kleine wezen douche en zo
    -na douche naar HORNBAG gegaan voor behang en lampen kijken
    -daarna naar me oma om iets af te geven
    - en daarna naar me andere oma om de fiets in de kelder te zetten

-toen was ik om 9 uur savonds thuis en was gebroken op op op kan dat dan:p of ben ik gewoon gek nu. bedankt voor het lezen beetje lang allemaal

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Met alles wat jij achter de rug hebt, lijkt me dat je nog wel even een tijd nodig zult hebben om te herstellen! Als ik het zo lees, heb je gisteren echt veel gedaan, (en super dat het dan even lukt!), maar zorg de komende dagen ook dat je dan weer goed aan je rust toekomt: als je te vaak over je grenzen gaat, zul je juist weer meer klachten gaan krijgen.
    Rustig aan dus, heb geduld: het komt echt wel weer. Denk dat je, met jouw zwangerschap enzo, niet op die 9 maand moet rekenen...

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    He meid. Je bent hartstikke druk geweest. Is een normale reactie dat je dan moe bent. Sowieso is het niet gek dat je moe bent, je moet het meeste zelf doen (vriend deed toch niet zoveel?). Ook werd je vriend nog geopereerd (hopelijk is alles goed gegaan) en dan heb je gewoon last van emoties. Het weer speelt ook mee... Alles vreet gewoon energie!

4. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    super bedankt voor julliej lieve reacties, ben nog op en moe onwijs blij zijn met alles maar heb een raar onwerkelijk gevoel en helaas nog heeel veeeeel last van een te lage bloeddruk word gek van soms
    maar bedankt voor julliej lieve woorden

5. Duna

Duna Niet meer actief

Na zo'n dag zou ik ook uitgeput zijn hoor, lijkt me niks raars aan.

Deel Deze Pagina