Goedemorgen allemaal Ik heb een vraagje: Ik ben medio december gestopt met de pil en daarna gewoon netjes ongesteld geworden. Nu hebben we erna geregeld geklust. alleen nu laat mn ongesteldheid op zich wachten en dat is echt voor het eerst. Nu moet ik ontzetten veel naar de wc voornamelijk plassen. Jullie enig idee of ik zwanger kan zijn of niet? Gisteren was de test smiddags negatief. Hopelijk kunnen jullie me raad geven.
haihai, Het kan ook zijn dat je nu aan het ontpillen bent, de ontrekkingsbloeding heb je nu gehad (mens na de laatste pil) Ik zou gewoon nog even afwachten mijn ongi liet ook 49 dagen op zich wachten.... Succes met wachten meis... Liefs
Tja, dit zou dan je eerste "echte" menstruatie zijn na de ontrekkingsbloeding, dus daar is echt geen peil op te trekken. Je zegt dat je dat nooit eerder hebt gehad, maar dat kan ook niet. Je slikte namelijk de pil, en dan ben je sowieso altijd keurig op tijd. Ik ben bang dat je gewoon af moet wachten meid! Succes.
Dat wordt inderdaad gewoon nog even wachten. Ik geloof dat het bij mij wel 3 maanden duurde voor alles weer een beetje op de rit was na de pil. Verschilt heel erg per persoon. Helaas!
de eerste keer dat we voor een kindje gingen toen was ik ook gestopt met de pil en toen bleef de menstuatie ook gewoon komen elke 4 weken optijd
2 weken na mijn eerste keer gemeenschap kreeg ik steeds een dikke buik na dat ik iets gegeten had. nu een maand later heb ik dat nog steeds. kan ik zwanger zijnn?
Hoi Biancaaa, ik ben dus 24 dec. gestopt met de pil. 4 dagen later heb ik 2 dagen bloed gehad. Sinds die tijd ook ontzettend veel plassen, opgezette buik etc. Heb gisteren licht positief getest, zie mijn album. Ik heb 10 jaar lang de pil gebruikt. Ik wil dus zeggen dat het best zou kunnen, alleen nog even geduld met testen. Ik ga volgende week ook nog een keer testen, want hij is nog te licht. groetjes BGW
op dag 18 een positieve zwangerschap lijkt me erg vreemd. Kan het een valse test zijn? Want jezelf blij maken met niets, is wel erg zonde...