Ik duim voor je.....en je klust zeker wel gewoon door tot je ongi eraan komt? Zo weet je tenminste zeker dat je er alles aan gedaan hebt.
Klussen als je ovutest bijna positief is en daarna nog 2 dagen. In principe (en dat is moeilijk, ik weet het!) moet je vooral zorgen dat je plezier in het klussen blijft houden en zorgen dat je niet het 'moeten' gevoel krijgt.
Hai! Dank je voor het duimen tinkerbell, ik ook voor jou hoor! Had jij nou je eisprong al gehad?Snap jou banner niet helemaal hihi. @Dizzy: Ja we proberen wel op te letten dat het leuk blijft. Gisteren was eigenlijk een klusdag, maar omdat we allebei moe waren hebben gewoon een dagje overgeslagen. Wil ook niet opdringerig zijn... Net weer een test gedaan van cb digitaal, nog steeds geen smiley te zien. Zucht, ben wel blij als mn ei geweest is hoor...Hier word ik onzeker van...en dat werkt ook niet mee natuurlijk!
Hai Lotte, Mijn banner is inderdaad niet zo duidelijk, maar wilde een leukeen kon even geen leuke vinden. Dan maar deze....gaat van vruchtbare periode naar vruchtbare periode. Ach....weet ik tenminste wel dat die geweest is. Mijn ei was ergens vorige week dinsdag of woensdag dachten we. Zeg maar rond dag 13 of 14 en we hebben dag (of eigenlijk de avond van) 12, 13 en 14 geklust....dus wie weet. Heb nu al wel zo'n gevoelige borsten idee.....maar dat heb ik bijna iedere maand wel een week voor mijn NOD....en toen werd ik ook gewoon ongi....dus tja......durf nergens op te hopen.
Ohwww okee, dat zei je idd dat je die dagen geklust had! Maar je weer dus niet zeker of ie toen is geweest? Naja, hopelijk word je niet ongi! Hou je me wel op de hoogte? Ben benieuwd of t gelukt is hihi. Hoop dak zo snel mogelijk bij je op t wachtbankje kan komen zitten!
Hee Tinkerbell. Had net een heel lang berichtje getypt, springt de kat op t toetsenbord...en weg was t berichtje. Maar ja, moest eerst even zoeken voor ik dit topic kon vinden. Is hier zo druk dat ie al een pagina verder was geschoven haha. Had vanavond de sensitesten binnen en die was vet positief. Positiever kan niet! Streepje was donkerder dan teststreep! Was vorige maand niet zo! Wel heel donker, maar nu was echt heel erg haha. Heb voor zekerheid cb digitest gedaan en daar kwam een smiley op! Dus 3x raden wat wij zo gaan doen haha! Ben zo blij, was gewoon bang dat ie niet zou komen...stom he... Maar dan kan ik vanaf morgen gezellie naast je op t bankje komen zitten! Post jij ook in het topic over hoe je de laatste week doorkomt? Daar ga ik dan heen. Nou, ik ga van de pc af Wilde het je alleen even laten weten!
Lotte....heel veel succes en ik hou je op de hoogte. Kan maandag testen....en heb al wel last van gevoeligere borsten, maar voor de rest kunnen de dingen die ik heb (vermoeidheid) ook komen doordat ik erg veel te doen heb deze week en tja.......gewoon geen valse hoop wil kweken bij mezelf. Maar ik vind het erg gezellig dat je bij me op het bankje zit, en misschien dat ik wel op die andere topic kom kijken. Moet 'm eerst even vinden hahahahaa. Veel plezier vanavond en doe je best!
Ben ik weer. Dat topic staat bij "zwanger worden" en dan meestal beetje bovenaan. Ga voor je duimen! Liefs
Wij klussen gewoon om de dag rond de eisprong, als het zaad inderdaad lang genoeg blijft zitten (iig 48 uur) zal het vast wel goed komen. Ik gebruik geen ovulatietesten, ga op mijn eigen gevoel af. Zitten pas in de 1e ronde, als het lang gaat duren ga ik pas over op testen en tempen.