Cycles vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door erannick, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erannick

    erannick Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Voor ik van nicky zwanger was had ik een hele regelmatige cyclus van 28 dagen nu na dat ik na 3 maanden pil in oktober vorig jaar gestopt ben zit er totaal geen regelmaat in , mijn vraag is hoe kan het dat na een bevalling je cyclus zo in de war is nu ik toch al 9 maanden pil loos ben en er geen regelmaat te bekennen :(:
     
  2. bubbletje

    bubbletje Lid

    23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoi

    vervelend is dat he onregelmatig, je kan er geen touw aan vast knopen. Ik heb na mijn miskraam een rommelige cyclus (zie onder mijn banner). ik weet het ook niet meer, het zal toch ergens mee te maken hebbn denk ik zo, maar bij jou is het al negen maanden lang zo. Tja als je het echt niet vertrouwd kun je altijd naar de huisarts/verloskundige/gyneacoloog er zijn geloof ik wel manieren om het weer beetje op regelmaat te krijgen maar helemaal precies weet ik het ook niet

    succes ermee in ieder geval
     
  3. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    nou ikw eet dat ik met ontpillen er meer da anderhalf jaar over gedaan heb om mijn syclus weer goed te krijgen nu heb ik begin januari ook een mk ghad en ik ben nu sinds 2keer wee4r normaal ongie geworden ik zou gewoon even je ha bellen om het te vragen die zijn daar tenminste voor haha

    succes!

    grtjes my
     

Deel Deze Pagina