streepje wordt steeds lichter

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rensie, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi meiden,
    even een vraagje, ik heb gister een zwangerschapstest gedaan en die was positief. ik heb er een foto van... (deze is 's middags gemaakt, test 's ochtends gedaan
    [​IMG][/url][/img]test is nu redelijk uitgedroogd en urine ingedroogd. hierdoor zie ik mijn 2e streepje nauwelijks meer...
    wie herkent dit? heeft dit ook gehad?
    ga zaterdag voor mijn gevoel nog eens testen, wil gewoon een dikkere streep, maar vind dit wel vreemd :confused:
     
  2. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi rensie...dit is normaal hoor....ik heb jammergenoeg tot nu toe nog geen positieve test in me handen gehad...maar een test moet je binnen 10 minuten aflezen en daarna kan de streep lichter worden en zelfs verdwijnen na verloop van tijd...maak je maar geen zorgen..je test is hardstikke positief dus ga maar lekker op die roze wolk zitten GEFELICITEERD! xx linda
     
  3. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    De test is meestal na een tiental minuten niet meer geldig dus wat je afleest binnen die eerste tien minuten is het belangrijkste.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    plus de ene keer heb je meer hcg in je plas dan de andere keer.
     
  5. dat ik zwanger ben voel ik ook :D poeh ben de hele middag en avond misselijk, hihi. vind het geweldig, dom he!
    liefs rensie
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor niet dom!
    hahahhaha al verging het lachen mij wel toen ik echt hele dagen beroerd was!
     

Deel Deze Pagina