Dames, Er zijn heel wat testen die je al kan gebruiken 4 dagen voor je NOD. Telt sit enkel bij een LF van 14 dagen, of mag je gwn standaard 4 dagen hoor NOD testen. Ookal is je lf maar 12 dagen bv?
Mja het was maar een voorbeeld.. Vorige maand had ik er een van 9. Als mijn jf deze maand nog eens amper 9 is, ga ik tarwekiemolie proberen
Ik zie dat je in ronde 2 zit. Is het ook pas de tweede (of derde, gelet op de cyclus tussen haakjes) ronde zonder hormonale anticonceptie? Want in dat geval zou ik er persoonlijk voor kiezen om je lichaam eerst even de rust te gunnen om het gewoon zelf weer op te pakken en haar eigen ritme te vinden voordat je meteen zaken als tarwekiemolie er tegenaan gaat gooien. De kans is namelijk heel groot dat je LF vanzelf langer wordt en 9 is overigens nog steeds acceptabel volgens mij. Maar het is uiteraard aan jou want het is jouw lichaam .
Het is inderdaad de derde ronde na de nuvaring. Ergens reken ik er inderdaad op dat mijn lf deze rond bv een dag meer zal zijn. En dan ging ik het inderdaad sowieso al laten voor wat het is. Maar je hebt eigenlijk wel gelijk. Als het tegen augustus nog niet raak is, kan ik er dan mss aan denken Is tarwekiemolie niet zo goed dan? Ik lees overal dat dit zo geweldig is ..
Nou of het echt niet goed is weet ik niet, het is iets natuurlijks. Hier heb ik het ook twee of drie rondes gebruikt en bij mij deed het niets. LF werd niet langer en cyclus ook niet korter. Lees hier inderdaad ook meiden die er baadt bij hebben. Maar ook meiden die een regelmatige cyclus hebben en waarbij de tarwekiemolie het helemaal in de war bracht. Ik zou dus pas als je echt weet wat je cyclus zelf doet gebruik gaan maken van dingen die daar eventueel invloed op hebben. Anders weet je namelijk ook niet of het door die middeltjes komt of dat het je eigen lichaam is. Als je beetje snapt wat ik bedoel .