Rompertje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door June1980, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. June1980

June1980 Actief lid

10 mrt 2009
    122
    0
    0
    Ben ik weer met een vraagje hihi... hmm ik ben dus 24 februari uitgerekend, welk rompertje zou ik nou mee nemen. Eentje met korte of lange mouwen? Of maakt dat niet zo uit? Ik neem ook een jasje mee! :)

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    zonder mouwtjes of korte mouwtjes als je kindje de temp zelf goed vasthoudt. Is dat niet t geval zou ik lange mouwen aandoen, dus gewoon even beiden meenemen want dat weet je van te voren niet

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn dochter heeft eigenlijk nooit lange mouwtjes aangehad. Omdat het zo'n gefriemel is. Dus ik zou kiezen voor voor korte mouwtjes, omdat dat de rug net iets meer afsluit dan zonder mouwtjes.
    Jasje neem je mee, ook een voetenzak voor de maxicosi, of -als je die niet hebt - een dekentje?

4. June1980

June1980 Actief lid

10 mrt 2009
    122
    0
    0
    Ah ik wist niet dat lange mouwtjes zo een gefriemel is. Ja voetenzak heb ik!

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou ook gaan voor korte mouwen...lange mouwen is inderdaad niet praktisch als ze zo klein zijn.

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Korte mouwen zou ik ook doen. In het begin is het al zo'n gepruts om kleertjes aan te krijgen. Een dubbel paar mouwen over elkaar is niet handig. Ik gebruikte in het begin de lange mouwen rompers vooral als ik er een shirtje met korte mouwtjes overheen deed.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zou ook kiezen voor korte mouwen, lange mouwen is idd een heel gefriemel!
    Daaroverheen zou je dan makkelijk een boxpakje of een shirtje met lange mouwen kunnen doen.

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ik heb meeste zonder mouwtjes of korte mouwtjes. Een paar met lange mouwen maar meer idd voor onder een shirtje met korte mouwen.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Had ik ook niet aan gedacht eerst hoor, maar het heeft het zelfde effect als dat je zelf 2 shirts met lange mouwen over elkaar heen doen, de 2 laagjes mouwen over elkaar 'glijden' niet.

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    in het zkh is het heel warm, dus een romper korte mouw en een truitje daarover is voldoende.
    Als je wel een romper lange mouw wil, dan met bijvoorbeeld een tshirtje of spencertje eroverheen.
    Naar buiten een vestje en een mutsje en dan in de voetenzak is prima, die voetenzakken van mc zijn echt warm.

11. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik zal ze gewoon allebei meenemen... dan kunnen ze in het ziekenhuis altijd nog kijken wat ze aan doen...
    persoonlijk zou ik ook korte mouw doen, vanwege het gepriegel.. maar als je kindje de temp. nog niet vast kan houden, zal een lange mouw aan doen.

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter was heel klein en kon in het begin haar warmte nog niet goed vasthouden, toch heeft ze nooit lange mouw rompers aangehad onder een shirt met lange mouwen. Werkt ook echt niet handig. Wel lange mouw rompers onder een overgooier of t-shirt gebruikt.

13. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Ik had ze gewoon allerbij meegenomen nou ja mijn vriend dan :D
    En de verpleegkundige heeft die met de lange mouwen aangedaan?
    Dus heb de keuze aan hun overgelaten.

Deel Deze Pagina