Clear blue ovulatie test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lvdv89, Oct 24, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

Oct 2, 2017
    588
    456
    63
    Female
    Hi allemaal,

Ik ben redelijk nieuw hier en heb een vraagje.. Ik zit nu in de 7e ronde voor een tweede kindje.
    Ik heb pcos en een onregelmatige cyclus dus gebruik ovulatietesten.

Nu gebruik de paarse digital clear blue testen met een knipperde smiley.
    ( ik heb de eerste paar maanden gewone gebruikt maar ik kreeg maar geen donker streepje daarom over gegaan op digitaal )

Ik heb 2 dagen geleden slijm verlies gehad waardoor ik dacht dat ik toen wel m'n eisprong zou moeten hebben, maar ik heb alleen nog een knipperende smiley en geen vaste smiley.

Heeft er iemand ervaring met de clear blue testen? Ook meerdere dagen een knipperende smiley?

Ik heb niet veel ervaring met slijm verlies tijdens ovulatie. Is dat juist een paar dagen ervoor of echt erna de ovulatie?

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Ik lees hier wel vaker dat sommige dames wel 10 dagen een knipperende smiley hebben...
    Is het niet zo dat bij pcos je lh waarde verhoogd is en je positief kan testen terwijl er geen eisprong plaats vind? (Weet niet hoe je cyclussen zijn?) Wellicht is het verstandig om er dan bij te gaan temperaturen zodat je zeker bent van je eisprong?

Lvdv89 likes this.
  3. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

Oct 2, 2017
    588
    456
    63
    Female

Dat wist ik zelf niet? Voel me af en toe zo blue nog.. de eerste kwam zo onverwachts

Mijn cyclus is echt geen peil op te trekken. Het verschilt tussen 30-42 dagen. Ook mijn ovulatie is elke maand anders.
    Maar anders moet ik me inderdaad eens gaan verdiepen in termperaturen.
    Dank je wel

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Oké dat valt nog mee.
    Het kan hè, van dat verhoogde lh/meerdere pieken, het hoeft niet natuurlijk...
    Wellicht toch met een goedkopere variant gaan testen, anders wordt het wel prijzig met zulke cyclussen.
    Wellicht zijn de dipsticks van zwanger en kids wat, vond ik erg fijn en zijn goedkoop, en lees ook wel goede ervaringen met die van sensitest.

Share This Page