Ik heb deze cyclus een heel raar kaartje voor mijn gevoel. FF zegt dat ik mijn eisprong heb gehad op dag 10 maar ik vind het zo raar dat mijn temperatuur een paar keer terug zakt naar 36,6 C. Wat denken jullie? My Ovulation Chart || Ovulation Chart
waarom zet je je temp niet in celcius. Deze grafiek is idd wat apart en niet af te lezen met farenheit
Inderdaad vreemd kaartje... Ik zou gewoon nog even door tempen, ik durf niet te zeggen of je je ei nou wel of niet hebt gehad (ik denk van niet). Hoe is je slijm? Heb je daar iets aan gemerkt? Als je vruchtbaar slijm hebt gehad, dan zul je je ei namelijk al wel gehad hebben.
@Samantha80 hoe doe ik dat dan in Celsius? Als ik inlog bij ff krijg ik mijn kaartje gewoon in C te zien en dan gebruik ik 'share' voor messageboard en dan zet hij hem zo te zien in Fahrenheit. Ik zie wel dat je gewoon kan klikken naar Celsius via de link die ik gegeven heb. Ik heb deze cyclus niet veel slijm ontdekt. Nu is het wat creamy en mijn libido was wel behoorlijk hoog een paar dagen geleden.
Stoffeltje, als je bij sharing kijkt en dat setup, dan kun je iets naar onder scrollen en dan staat daar units met een balkje. In dat balkje zal bij jou nu Fahrenheit staan, maar dat kun je dus veranderen naar Celsius. Hoe ik het nu kan aflezen zou je denken dat je ei toch geweest is, maar ik ben geen expert in Fahrenheit. Je kan ook die link in je handtekening zetten, kunnen we je volgen om het zo maar te zeggen. Hoef je het niet steeds opnieuw te doen.
Ja zo te zien zit ff goed maar.... die lage temps is niet goed tussendoor. Temp je elke keeer wel goed en zoals hoort? Want die lage temps ertussen is zoals voor eitje en is niet goed. Bij de dames die ik begeleid en begeleidt heb als ze dan zo ene rare cyclus hadden (wel duidelijk en goed getempt) dan was het een slechte ronde.
Samantha80 ik temperatuur al meer dan 5 jaar. En ik heb inderdaad na de (vermoedelijke) eisprong nog nooit zo'n dippen in de temperatuur gehad, maar ook nog nooit zo'n rechte lijn voor de eisprong. Ik temp iedere morgen tussen 7 uur en 7.30 uur en dat is ook het eerste wat ik doe. En gelukkig hoef ik 's nachts mijn bed niet uit. Volgens mij temp ik dus volgens de richtlijnen. @Esther15 bedankt voor je duidelijk uitleg. Als het goed is kunnen jullie mijn kaartje nu zien.
Aha dan is dit denk ik gewoon een rare ronde met deze tempwisselingen. We wachten nod af en hopelijk ben je zwanger Veel succes en hopelijk geen volgende ronde meer nodig Als ik een gekke maand had met rare dingen... was ik zwanger hopelijk werkt het bij jou ook zo
Ik heb niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Als ik de temperatuur voor morgen ook op 37 C invoer verplaatst FF mijn eisprong naar dag 17 en we hebben maar gemeenschap gehad tot en met dag 13. Bij mijn andere zwangerschappen zag mijn kaartje er heel anders uit. Maar goed, wie weet, de wonderen zijn de wereld niet uit.
Ik heb voor mijn gevoel geen vruchtbaar slijm gespot deze cyclus maar ik heb nu wel bij dag 17 sticky ingevoerd en dan verschuift mijn eisprong weer naar dag 13. Sticky is toch een beetje droog plakkerig of niet dan? Dinsdagavond heb ik de eerste tablet ingenomen van een stootkuur Prednison voor mijn longen, ik weet niet of dat de dip van woensdag veroorzaakt? Ik ben er in ieder geval nog niet uit deze cyclus. Gelukkig heb ik normaal gesproken een cyclus tussen de 23 en 26 dagen en weet ik volgende week meer.
Gezien je temperaturen zou ik echt zeggen dat dag 17 je eisprong is geweest. Vooral omdat je na een eisprong 3 oplopende temperaturen moet hebben.
Ik vind het wel spannend worden nu. Zit op dag 26 temperatuur blijft hoog. Gisteren negatief getest terwijl mijn gemiddelde cyclus 25 dagen duurt. (23 dagen min-26 dagen max).
Vandaag ook weer negatief getest. Maar nu lees ik dat Prednison invloed kan hebben op je hormoonhuishouding, dus ik denk dat ik gewoon later ongesteld ga worden hierdoor.
Ik denk ook dat je pas op dag 8 na eisprong zit vandaag en daarom dat je nog te vroeg bent met testen. Nog een paar daagjes geduld vanaf dag 12 na eitje is deze meestal duidelijk genoeg Succes
Geduld is niet meer nodig. Vandaag is mijn menstruatie begonnen. Raar kaartje deze keer. Maar misschien inderdaad door de Prednison.