Ik word er echt gek van!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lovelife, Oct 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovelife

Lovelife Lid

Aug 11, 2010
    23
    0
    0
    België
    Beste dametjes,

vandaag 2 dagen overtijd en normaal altijd een cyclus tss de 27 en 29 dagen.
    Sinds eind april gestopt met pil, dus niet meer aan het ontpillen, denk ik.
    Op dag 14 van de cyclus men eisprong gehad (ovulatietest).
    Temperatuur rond 37 graden.
    Vandaag twee testjes gedaan:
    - 1 stickje; zeer licht positief
    - 1 casette-testje; negatief

Geen zwangerschapsverschijnselen, maar die had ik ook niet de vorige keer (miskraam).
    Maar toen had ik na twee dagen overtijd wel een positieve test.

Ik ga er dus vanuit dat men menstruatie 1 van deze dagen toch zal doorbreken, maar hoe verklaar je dan dat deze cyclus zo lang duurt en zoveel verschilt met de vorige?

Ik weet het, ben er veel mee bezig, maar we verlangen er echt zo erg naar....!

Liefs

2. groen29

groen29 Bekend lid

Aug 18, 2010
    607
    0
    0
    Hier nog een die ook gek aan het worden is!! Heb net ook een onderwerp hierover geplaats ;)
    Ik ben al 4 dagen overtijd, maar voel verder ook niet wat ik normaal wel voel wanneer mijn menstruatie eraan zit te komen....

Nog maar even afwachten wordt vanzelf duidelijk!

Ik vind het niet gek dat je er mee bezig bent, dat is denk ik elke vrouw die zwanger probeert te worden!

Heb helaas geen verklaring waarom je cyclus nu langer duurt, stress oid schijnt invloed te hebben. Maar misschien ben je wel gewoon hartstikke zwanger!
    Succes met wachten

3. Lovelife

Lovelife Lid

Aug 11, 2010
    23
    0
    0
    België
    Hey,

ik wens je ook zeer veel succes....
    Heb jij al een testje gedaan?

Geduld is een schoon deugd he....

Groetjes

4. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Sommige mensen testen pas laat positief he?
    Dat je al een vage positieve hebt is al iets toch? Komt niet zomaar..
    Als je over 2 dgn niet ongi bent, test dan nog eens... Dan zal het vast..
    En helaas kan het nog steeds ontpillen zijn hoor! Maar ga van het positieve uit voor je! Succes!

5. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

Aug 24, 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    hier nog iemand die gek aan het worden is! Ben nu een week overtijd, echt irritant, en steeds neg testen, laatste was afgelopen donderdag. Maargoed, bij mij zal het wel het ontpillen zijn. Zit nog maar in ronde 2. Eerste ronde was netjes 28 dagen, en na die 28 dagen ook echt ongi krampen, puisten, zin in chocola, opgezette buik. Maar nu nog steeds geen ongi. Ik verwacht zelf dat ie rond 12 okt komt, omdat ik 2 weken daarvoor vruchtbaar slijm had (wel geklust). Dus hoop maar dat ik dan ongi wordt(of zwanger natuurlijk). Dan kunnen we iig weer door, maar dat wachten is echt killing!!

6. danielle

danielle Actief lid

Aug 17, 2010
    151
    14
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ook ik zit in afwachting. Ben nu 3 dagen overtijd.
    In januari is mijn spiraal verwijdert. Daarna een hele constante cyclus van 25 dagen.
    Gisteren testte ik met Predictor en toen was er een heel vaag streepje te zien. Vandaag met clearblue en niks.
    2 Maanden geleden had ik na 3 dagen overtijd wat rood bloedverlies. Een paar dagen later was ik pas ongesteld. Hoop niet dat dat nu ook gaat gebeuren...

7. Lovelife

Lovelife Lid

Aug 11, 2010
    23
    0
    0
    België
    Het vervelende van zo een lange cyclus is inderdaad dat je langer moet wachten vooraleer je terug een ovulatie hebt.... en dat is echt tijdverspilling!
    Morgen gooi ik er nog eens een testje tegenaan....

8. groen29

groen29 Bekend lid

Aug 18, 2010
    607
    0
    0
    Lovelife ik ben benieuwd, je had immers al een licht positieve test. Dan zal morgen het lijntje vast donkerder zijn!

Daniella is de predictor gevoeliger dan de clear blue? Dat zou dan een verklaring kunnen zijn, en allebei met ochtendurine getest?

bloempie1983 ik begrijp je helemaal, duidelijkheid is wat we willen! En de 12de is overmorgen al, als ik dan nog niet ongi ben geworden ga ik ook testen!

vandaag al op dag 5 (als ik uitga van 28 dagen)

Succes met wachten allemaal!

9. groen29

groen29 Bekend lid

Aug 18, 2010
    607
    0
    0
    even checken of mijn banner het weer doet

10. browneyes

browneyes Actief lid

Jun 17, 2010
    406
    0
    16
    Ik snap compleet hoe jullie je voelen. Ben nu al 3 dagen over tijd . Heb de 1e dag van mn menstruatie ( die er dus niet was) getest maar kreeg een negatieve test. Nu heb ik nog steeds helemaal geen menstruatie verschijnselen terwijl ik normaal een week van tevoren al bruinverlies heb. Ik denk dat ik donderdag maar weer ga testen als ik dan ondertussen niet ongesteld ben geworden. Het is zo dubbel ik wil zoooooo graag dat het raak is maar durf er niet op te hopen ben zo bang dat ik me er helemaal op instel en ik dan toch weer ongesteld word.:(

11. Lovelife

Lovelife Lid

Aug 11, 2010
    23
    0
    0
    België
    Hey,

Groen29, ik bewonder je geduld....

Browneyes, ik begrijp helemaal je gevoel. Ik heb een beetje hoop, maar ben ook o zo bang dat men menstruatie één van deze dagen toch zal doorbreken.....

T'is toch zo een rollercoaster van gevoelens he....zwanger willen worden (en wss nadien ook bij het zwanger zijn?)

12. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

Aug 24, 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ik heb eindelijk duidelijkheid! Ik ben ongesteld geworden. Gelukkig maar dit is beter dan negatesten en geen ongi! om gek van te worden. Nu weer op naar de volgende ronde, en dan maar door blijven klussen tot ongi. Ik hoop voor jullie ook snel duidelijkheid!

13. Lovelife

Lovelife Lid

Aug 11, 2010
    23
    0
    0
    België
    Ik snap dat je opgelucht bent.
    Hier vandaag nog een test gedaan. Compleet negatief?!
    Temperatuur is nog steeds hoog, dus verwacht men menstruatie nog niet onmiddellijk.
    Ik denk dat ik maar even naar de HA bel.

14. groen29

groen29 Bekend lid

Aug 18, 2010
    607
    0
    0
    @ Lovelife, wat raar zeg ineens je cyclus zo van slag.

@ Bloempie, succes met de ongidagen, maar gelukkig wel duidelijkheid, nieuwe ronden nieuwe kansen!! Hoop dat het deze keer gaat lukken!

@ Browneyes succes met wachten. Misschien maak je wel laat hcg aan?

@ Danielle inmiddels al een pos test in handen?

Hier nu 6 dagen overtijd, morgenochtend ga ik een testje wagen... spannend!

15. Lovelife

Lovelife Lid

Aug 11, 2010
    23
    0
    0
    België
    Hallo,

hier zijn gisterenavond de duiveltjes dan toch doorgekomen.
    Enerzijds is dit een opluchting (alles is terug normaal) en anderzijds toch weer een kleine teleurstelling....

Maar ja....ik dacht het wel....

Hup naar de volgende ronde zeker.....

Al de rest: nog veel succes!!

Liefs

16. groen29

groen29 Bekend lid

Aug 18, 2010
    607
    0
    0
    bij mij vandaag een negatieve test
    maar ook nog geen ongi, afwachten dus tot die komt

17. danielle

danielle Actief lid

Aug 17, 2010
    151
    14
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij vandaag weer een negatieve test.
    Baal ervan dat het zo onzeker blijft!

Nu dus 6 dagen overtijd.

Share This Page