flinke menstruatiepijn week na eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by summer22, Jul 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. summer22

summer22 Fanatiek lid

May 24, 2014
    1,007
    130
    63
    Hallo meiden.

Vorige week heb ik mijn eisprong gehad. Deze heb ik gevonden met ovulatietesten.
    Nu 6 dagen later heb ik flinke menstruatiepijn wat zelfs naar mijn benen trekt.

Kan zo'n pijn van innesteling zijn. Of word ik dan toch eerder ongesteld.
    Hebben jullie iets gevoeld?

2. summer22

summer22 Fanatiek lid

May 24, 2014
    1,007
    130
    63
    Iemand?

3. Hoekje

Hoekje Actief lid

Jan 18, 2014
    188
    0
    0
    Katwijk
    Jeetje mina zou innesteling kunnen zijn maar ik heb er geen ervaring mee of niet dat gevoel sterkte en succes

4. newdawn

newdawn Bekend lid

Apr 20, 2014
    782
    0
    16
    Hoi Summer22,

Ik vraag me dit ook af want heb al 2 dagen heel veel last van bmkrampen. Zit nu op 11dpo. Weet mijn eisprong ook precies doordat ik ovulatiesten gebruikt heb en ik heb het ook gevoeld. Hopelijk betekent het voor ons beiden iets goeds ;) Irritant he dat wachten?

5. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

Jul 3, 2013
    364
    60
    28
    Female
    Flevoland
    Hoi Summer22,

Ik lees je berichtje en bedenk me dat ik dit ook heb gehad. Ik was op dat moment aan het werk en moest gewoon even zitten omdat ik het gevoel had dat ik neer zou gaan, mijn benen werden slap en kon niet meer blijven staan. Ook had ik erge steken in mijn lies. Dit was bij mij 5 of 6 dagen na mijn vermoedelijke eisprong, wij waren namelijk niet bezig met zwanger worden. Zie mijn banner ;)
    Ik zou het even afwachten, het vrouwenlichaam kan rare dingen met je doen en je pijntjes laten voelen die er niet zijn. Ik ga wel voor je duimen! :)

Groetjes Pindatjuh

6. Mariposa25

Jul 22, 2014
    53
    0
    0
    in de thuiszorg
    In Limburg
    Geen idee, ik voelde helemaal niets van een innestelling. Ik merkte pas iets toen ik niet ongesteld werd en de test bleek positief. Even wachten nog vrees ik, ook al ben je ongeduldig.

Share This Page