Hallo mede formers, Even een vraagje heb 5 juli mijn menstruatie gehad (ben toen gelijk met de pil gestopt) nu heb ik elke keer zo'n zeurdigere pijn in. Min buik net of ik ongesteld moet worden!wat kan dit zijn?eisprong?ontpillen?heb ik bij de eerste namelijk beide geen last van gehad. Groetjes Kariin
Hoi hoi, Wij zijn geen dokters, het kan van alles zijn. Het kan inderdaad je eisprong zijn maar je lichaam kan op van alles reageren! Succes!
Mijn onttrekkingsbloeding begon ook 5juli en heb net m'n eisprong gehad. Zou dus goed kunnen dat je eisprong is geweest, maar hoeft niet... Als t zo is dan zou je over twee weken ongeveer ongesteld moeten worden als je niet zwanger raakt
Kan een eisprong zijn of je eerste natuurlijke menstruatie. Je laatste bloeding was namelijk nog gewoon de nepbloeding zoals je die altijd krijgt in de stopweek van de pil.
Oke dank jullie wel meiden! Ik heb eergisteren en gisteren geklust hoe groot is de kans dan dat ik zwanger kan zijn al gelijk?
Ik ben de eerste keer na een mand zwanger geweest dit is helaas na 7 weken fout gegaan :'( en de 2de keer na 4 maandenlang en dochter van 1,5 jaar
Sommigen voelen de eisprong. Mij is t nog niet gelukt te voelen. Je kant ovulatietesten gebruiken? Als je weet hoelang je cyclus duurt kun je ong uitrekeknen wanneer je eisprong was. Via internet kan je goedkope ovulatie test kopen. Je moeg ze vaak een paar dagen gebruiken voor je de eisprong vind. Of je kunt tempen. Via internet kan je dr wel wat over vinden. Als je temp wat lager wordt, dan was je ovulatie een dag ervoor. Je kan t ook zien aan je afscheiding/slijm. Ook hier kun je info op internet vinden. Ik gebruik de tests. Ga nu 3 cyclus in. Veel succes
Meteen na de pil hebben de meesten minder kans omdat de meesten eerst ontpillen en dus niet meteen hebben dat de nieuwe cyclus opstart (na stoppen met pil).