Hoi dames, Ik heb even een vraag wat betreft de zwangerschapstesten van het kruidvat. Ik heb vanavond 2x getest omdat ik de eerste test niet geloofde, deze was positief binnen 5 minuten een roze lijntje. Nu testte ik net weer maar deze is een stuk lichter, kan dit door de schommeling van HCG zijn. Mijn NOD is overigens pas vrijdag/zaterdag
2x getest met dezelfde urine of 2x met verschillende urine? Want dan kan het inderdaad zo zijn dat je urine niet zo geconcentreerd was als de eerste. Heb je inderdaad een foto? Hoe dan ook, gefeliciteerd!
Heb het ook gehad met kruitvat dat de ene lichter was dan de andere. Teste zelf zo en zo 's middags een donkerdere streep dan 's morgens Ben benieuwd naar een foto eventueel. Het kan inderdaad te maken hebben met een schommeld hcg in het begin van je zwangerschap.
Hoi in het prille begin teste ik in de middag ook donkerder dan in de avond! Heb je foto's? Ik denk wel dat je zwanger ben hoor
Ligt aan de kv testen. Kan idd maar zo zijn als je uit 1 potje urine 2 testen doet, de een lichter is dan de ander. Geen zorgen maken!
Geen zorgen! Na een positieve test testte ik op mijn NOD nog een allerlaatste keer met KV2V5. Negatief. Verdriet, want hoe kon dat nou? Nog met dezelfde urine een nieuwe test gedaan, en die gaf een dikke streep. "Moraal van het verhaal": het kan heel goed aan de test liggen. GEFELICITEERD!
Op de foto is het streepje minder goed zichtbaar dan in het echt Net weer een test gedaan en weer een 2e streep Ben zo onzeker naar 2 keer een vmk
Die van mij was op 10 DPO ook zo. Morgen weer een testje doen met ochtendurine. Dan zou het al iets donkerder moeten zijn!