Hallo, Wij zijn sinds gisteren de trotse eigenaren van een maxi cosi mura 4. Echt helemaal weg van de wagen we hebben de red tune kleur en ik heb de wagen gisteren in elkaar gezet dit ging prima. Alleen viel mij op dat de ligbak wat slapjes in elkaar gezakt zat. Als ik de wagenbak omhoog til zie je dat de stof mee omhoog gaat. De ligbak moet dus echt meer op spanning gezet worden. Nu zag ik dat onder het matrasje 2 zwarte stangen zitten met daaraan een zwart stofje met een drukknoopje. Als ik deze stangen naar achter duw komt de wagen inderdaad meet op spanning, alleen heb ik dus geen idee hoe ik de stangen moet vastmaken. Iemand ervaring/tips? Liefs Griekie
Wij hebben de MaxiCosi Mura3 (model 2009). Volgens mij moet je die stangen gewoon doorduwen tot het niet verder kan (durf zo uit m'n hoofd niet te zeggen of er nog zo'n haakje zit waar je ze in vast kunt klikken). Maar je moet de reiswieg idd met die stangen op spanning zetten zeg maar. Anders staat het denk ik ook wel in de handleiding. Succes!
Als het goed is heb je er ook een cd'tje bij gekregen, daar staan filmpjes op hoe alles in elkaar gezet moet worden, ook wat betreft die stangen.
inderdaad, stangen helemaal open trekken tot je niet verder kan, en dan dat lusje over de stang en met drukknoopje vast maken
thanks meiden, manlief heeft inderdaad de stangen doorgeduwd. Was toch wel aardig wat spierkracht voor nodig haha.
Wij hebben overigens helemaal geen pompje voor de banden erbij gehad, is dit niet gebruikelijk? Met vriendelijke groet, Griekie
Die is er wel bij, maar zit volgens mij erg goed verstopt. Zou nog even zoeken want mijn man kwam 'em ineens tegen na lange tijd. Dachten zelf ook al bijna deze er niet bij te hebben gekregen... Weet alleen niet waar hij 'em vond en kan het niet vragen want hij is er ff niet....
Pompje zit in het vakje voorin het boodschappenmandje. Tenminste, dat was bij ons zo . Wij hebben ook wel even gezocht!