Sorry maar zag net een topic van Dikkebuikmama met de vraag of iemand misschien ervaringen had met het ziekenhuis in delft... Maar nou is mijn vraag heeft er iemand misschien ervaringen met het DIrksland ziekenhuis? En zijn er mensen die heel toevallig in Hellevoetsluis wonen en bruheim als vk hebben
Nou meid .. Mijn zusje had dus Bruheim en is bevallen in Dirksland., Ze woont dus ook in Hellevoetsluis.
Ik woon ook in Hellevoetsluis! Helaas loop ik in Dijkzicht bij de gyn, maar vriendinnen en collegaas hadden ook Bruheim , en die vonden haar geweldig. Dirksland schijnt ook echt een fijn ziekenhuis te zijn, ze doen alleen wat moeilijk over pijnbestrijding bij de bevalling. Ik weet alleen wel heel erg zeker dat je 100 keer beter in Dirksland kan zitten dan in t Ruwaard.... Heel veel succes!
Het ruwaard komt ook maar niet van z'n slechte naam af hè.. Hier een ex hellevoeter, dus ik breek alleen maar even in!
Hahaha, nee dat klopt, maar dat hebben ze toch écht aan zichzelf te danken! Was er in maart i.v.m. een miskraam, nou nou nou wat een stelletje onbehouwehhhh eehhhhhh.......
Wat leuk.... en hoe vind jij dat die meiden het alledrie doen? ..... Bruheim is volgens mij nog echt van die dingen die ze vroeger deden en die andere meiden zijn wat relaxter.. maar vind ze wel goed... Als ik die reactie zie over het Ruwaard dan ben ik echt blij dat ik me daar niet heb ikgeschreven... tnx allemaal
Ik heb een keizersnede gehad in dirksland. het is me helemaal super bevallen ik zou zeggen lekker in dirksland. Echt super leuke en gezellige meiden die er werken.
Ik vind het allemaal prima. Wat jij zegt klopt wel...Bruheim is ook wat ouder als de andere 2, dus logisch ook het verschil. Ik hoop thuis te bevallen en heb me dus niet aangemeld voor het zkh. Ik weet niet wat ik zou doen als ik onverwachts naar het zkh moet, ik hoor zeker betere verhalen over Dirksland in mijn omgeving! Maarja, Ruwaard is wel dichter bij....ik denk dat ik er maar niet teveel over nadenk.
Lachen zeg, nou ga ik me bij elke zwangere vrouw hier in Hellevoet af zitten vragen of het 1 van jullie is...
Bij jou staat bij woonplaats Rotterdam!? Als je thuisbevalt staat het dalijk ook in de krant....plaatselijk bedoel ik
Hallo, nou ik ga lekker wel in het ruwaard bevallen hoor! Prima ziekenhuis en de verpleegkundigen zijn ook heel kundig.De meesten hebben jarenlange ervaring en hoor hier in de omgeving ook veel goede berichten. Het is maar net wat de de ervaring is van de mensen om je heen. Groetjes
Ja leuk is dat he hahaha.. ik ga vrijdaga avond naar Prenatal ff wat dingetjes kopen en dan kijk ik altijd ffies met het idee '' zouden hun ook op zwangerschapspagina zitten '' hahaha wel lollig...
Ik zit ook bij Bruheim. Bevalt me goed hoor. Ik kom alleen niet uit hellevoetsluis maar uit Zuidland! En als het kan wil ik thuis bevallen, anders ga ik naar het ruwaard.