Ik wil wat dingen retour sturen bij de Wehkamp. Normaal breng ik het altijd naar een dhl punt, maar ik hoorde dat ze het ook bij je thuis ophalen. Dus ik op mijn wehkamp aanklikken welke items ik retour wil sturen. Zie ik ineens dat ze het morgenochtend komen ophalen...ik dacht dat ik wel een datum kon kiezen, maar schijnbaar heb ik dat over het hoofd gezien. Morgenochtend ben ik dus niet thuis....kan ik het nog wijzigen wanneer ze het komen ophalen?
Net gebeld...maar ze kunnen het niet meer wijzigen. Als ze voor een dichte deur staan, krijg ik een briefje in de bus wanneer ze dan komen. Als ik er dan ook niet ben, dan pas kan ik de afspraak opnieuw inplannen. Lekker handig!
Ik heb laatst ook een ophaal afspraak gemist, we waren toch later thuis. Op dat briefje van DHL stond toen hoe ik de afspraak kon wijzigen. Dan wijzig je dus de afspraak direct bij DHL en niet bij Wehkamp.
Ik leg het dan in een zak bij kf aan de voordeur. Briefje op de deur. Is hier altijd goed gedaan maar woon dan ook in dorp.