Broodkorst

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Koraal82, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ff een hele stomme vraag maar als je een broodkorstje geeft moet je dan het ronde van de boterham geven (dat bovenaan zit) of de zijkanten? En snij je heel het brood eraf?

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik heb altijd gewoon een heel brood gegeven. In stukjes gesneden

het maakt niet veel uit. Een broodkorst eet vaak makkelijk met eigen handen. Het is makkelijk lvast houden zeg maar. De bovenkant idd vaak wat harder

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik gaf zijkant, maar wij hebben grof volkoren broden, bovenkant zitten vaak zaden enzo op. Ik zorg altijd dat dat soort dingetjes niet aan en in brood zit als ik het aan mijn dochtertje geef(nu 6 maand), ben bang dat ze zich daar in verslikt. meest "veilige" brood vind ik tarwe.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zijkant en onderkant.
    Hier fijn volkorenbrood.

Na een paar weken ben ik trouwens destijds overgestapt naar stukjes brood.

5. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Kijk wel uit, want soms breekt er een groot stuk van het korstje los en mijn dochter propte dat helemaal in haar mond. Ze heeft zich toen een keer erg verslikt en ik moest haar helpen door haar op mijn knie te leggen en op haar rug te kloppen. Wil je niet bang maken, maar blijf er altijd bij. Ik gaf alleen de bovenste korst niet. Maar na dat voorval was ik ook gelijk klaar met een broodkorst. Heb toen gewoon een paar kleine stukjes brood gegeven.

Deel Deze Pagina