De Slappe Lach

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal1984, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Ik moet echt ff wat grappigs kwijt ( althans ik vond het grappig )

Gisteren middag deed ik Kyano in bed dus dat was dolle pret en toen ik hem er uit haalde om weer aan te kleden zette ik hem op het aankleed kussen en ging zijn kleertjes van de verwaming pakken, toen ik dat deed hoorde ik kyano echt mega hard lachen echt zo'n lachbui wat je wel eens ziet, dus ik keek om en toen zat hij met 1 vinger aan zijn pielemuis en had dit waarscheinlijk nog nooit gezien en je zag hem echt zo kijken van Huh wat is dat nou voor een gek ding tussen mijn benen.... :)

Nou net verschoonde ik zijn luier en hij keek weer naar beneden en toen zag hij het weer en nu ligt hij weer en nog steeds met een slappe lach op de bank....

Wat heb ik toch een maf ventje he :D ..... :)

Hebben die kleine van jullie ook iets waardoor ze echt helemaal de slappe lach kregen/krijgen?

Liefs Chantal

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Anouk heeft nog niet de slappe lach gehad, maar ze lacht wel heel erg naar de katten. Het lijkt me echt geweldig om je kleintje zo te horen lachen :) .

Liefs,
    Duveldraakje

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik word er zelf ook melig van het is echt niet te geloven dat die kleintjes om de gekste dingen de slappe lach kunnen krijgen... Mijn dag is nog nooit zo mooi begonnen als vanmorgen :)

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dat kan ik me heel goed voorstellen!

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahahaha, ik zie het helemaal voor me!
    Vigo heeft nog niet echt de slappe lach gehad om iets... :)

Deel Deze Pagina