vraag aan kapsters

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

morgen weer naar de kapper.

Ik ben van mezelf asblond, en heb het een tijd terug licht blond laten verfen ( gaf bijna licht in het donker haha) nu wil ik gewoon graag weer naar eigen kleur.

Omdat ik voor mijn werk representatief erbij moet lopen, heb ik niet veel keus dan of mijn uitgroei bij te werken elke keer of mijn haar in eigen kleur te laten verfen.

Ik heb alles bij de kapper laten doen en er is dus een ontkleuring in gegaan....
    nu zei de kapper laatst dat ze het niet in mijn eigen kleur kon verfen ( zucht) omdat het dan zou breken??? klopt dat of wil ze gewoon aan me verdienen? ( was de manager)

Wat zou een goede oplossing zijn? Ik zat te denken aan lowligts erin, zodat mijn uitgroei iets minder opvalt en ik het langzaam maar zeker uit kan laten groeien ( iedere maand/2 maanden iets bij laten knippen)

Ik vind highlights trouwens wel erg leuk, en wil ik ook erin houden om mijn haar licht te houden...

ohh men.. help!

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    upperdepup

3. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    wanneer heb je het precies laten blonderen?

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik ben begonnen met blonderen een jaar terug denk ik? Had uitgroei van 8 maanden... dus ik vermoed eigenlijk dat mijn ontkleurde haar al uitgegroeit is..

5. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Dus, je hebt een uitgroei donkerblond van je zelf en heb er een blonde kleur in zitten? Dit wil je het liefst weer in je eigen kleur dus donkerblond gekleurd hebben?

Ik weet niet wat de conditie van je haar is, breken vind ik zelf wat overdreven, er zijn vaak wel behandelingen die je haar zoveel mogenlijk beschermen tegen kleuringen.

Wij doen het meestal door er low-lights in te zetten, wat jezelf ook al zei.
    Hier door krijg je toch een natuurlijker effect, en is het niet in een keer donker. Dat is toch wel een grote verandering namenlijk, ook al gaat het om donker blond.

Waarschijnlijk moeten ze de kleur wel iets warmer opzetten op grauw en groen tinten tegen te gaan.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Deel Deze Pagina