Ik wil een vinginojeans overkopen op marktplaats. Deze persoons woont in duitsland wel gewoon een nederlands gezin. Nu vraag ik me af of het wel veilig is om het te laten verzenden want de verzendkosten die ze vroeg zijn gewoon 2,30. Iemand ervaring met verzendingen vanuit het buitenland particulier.
Misschien woont ze wel net over de grens en doet ze hem gewoon in NL op de post..of ze werkt in NL..zou me er niet druk over maken..
Geen idee wat de tarieven vanuit duitsland zijn, maar misschien werkt ze wel gewoon in NL en post ze het dan. Lijkt mij niets mis mee.
Ik ben zo iemand die dus wel in D woont, maar in NL werkt.... en idd, ik maak dan gebruik van onze ouwe trouwe tante pos. Enne.... voor bepaalde soorten van verzending is het idd vrij "goedkoop" om vanuit D spullen te verzenden. Dus zou me er niet direct druk om maken. Desnoods vraag je haar toch voor alle zekerheid even of de verzendkosten wel juist zijn?
Het zal wel goed komen denk ik want heb net het geld overgemaakt en het was volgens mij ook gewoon een nederlands rekeningnr.
broekje is er dus nog steeds niet en zou dinsdag op de post zijn gegaan....... Heb het idee dat mijn gevoel toch klopte dat ik het niet vertouwde Heb aantal dingen gekocht via marktplaats en heb het allemaal binnen alleen dit broekje dus niet ????? Baal nu wel enorm en broekje staat ook nog steeds op marktplaats.
gewoon een mail sturen dat je het broekje nog niet hebt en hoelang het verzenden volgens haar zou duren!
Dinsdag voor of na het lichten van de brievenbus? En vanuit NL of vanuit Duitsland? Wanneer ze het in D op de bus heeft gedaan duurt het sowieso langer hoor.
Hier duurt het soms ook wel een paar dagen langer, kan ook aan de post liggen. Maar ik vind het wel raar dat ze het broekje dan niet van Marktplaats afhaalt. Heb je daar nog naar gevraagd?
Ik heb wel vaker kleding verstuurd wat erg laat aan kwam! Dus het kan wel hoor! tnt is niet zo vlotjes tegenwoordig!
maar ik had meerder dingen opgestuurd gekregen die dinsdag en die had ik allemaal woensdag al binnen en dat waren dan allemaal dingetje van een paar euro en vind het dan wel toevallig dat het broekje er dan niet tussen zit en daar heb ik veel meer voor betaald ik weet wel dat tnt niet altijd zo vlotjes is