tss..

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly83, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Tsss.. even van mij afkletsen hoor!
    Ik vind het zo ergerlijk dat mensen/bedrijven je soms zo proberen op te lichten..
    Als jaren ben ik een heel tevreden klant van t.ele2, nu liep mijn abbo af en kon ik dus weer een nieuw abonnement met telefoon afsluiten.
    Al even op de site geneusd en uitgekomen op de samsung galaxy met aanbieding van 9 maanden 50% korting.
    Op internet alle stappen al doorgelopen maar dacht op het laatst dat ik toch handiger vond om het telefonisch te regelen, dan wordt het ook opgenomen op band. Let op, via internet kan ik de telefoon dus gewoon bestellen met deze korting.

Prima, zo gezegd, zo gedaan. Vriendelijk geholpen, band ingesproken en besteld. Ik vraag op het laatst nog wel even over de korting van 9 maanden. Nee mevr. deze korting geldt alleen voor nieuwe klanten en niet voor klanten die al bij T.ele2 zitten. wtf.. ik ga toch ook een nieuw abbo aan die maar liefst 15 euro hoger ligt dan mijn huidige abbo. Dus ik heb gezegd dat ik niet akkoord ga en dan geen interesse meer heb maar mevr. u heeft de band al ingesproken. Ik blijf er bij dat ik er vanuit ging dat de korting netjes geregeld is maar dat ik zo geen interesse meer heb.

Mevr, ik ga even overleggen... nou bij hoge, zeer hoge uitzondering mag ik u ook de 9 maanden korting aanbieding :$

Kan me daar zo kwaad om maken hé dat bedrijven om dergelijke manier met hun klanten omgaan en dat je altijd en overal op scherp moet staan.

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    hoge uitzondering? ze mogen blij zijn dat je niet naar een andere provider bent gegaan! zevers. Inderdaad tssss dus!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Helemaal mee eens. Wat erg dat ze zo met hun klanten omgaan:x

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Je kunt de band dan wel in hebben gesproken, maar volgens mij heb je altijd het reht om binnen 8 dagen van de aankoop af te zien!

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nondepie wat een onzin!
    Je zou zeggen dat ze huidige klanten juist willen behouden ipv kwijt willen.

6. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Tsss bij hoge uitzondering..... had je gewoon recht op.

Hier ruzie gehad bij de ANWB. 18 jaar lid en 10 jaar een bootverzekering bij hun. nooit schade altijd netjes betaald. Nu waren we over een blok beton gevaren (onder water, zie je niet) en volgens polis viel het onde rhun dekking. Wel stuurden ze een expert. Prima.
    Expert komt loopt 2 rondjes om de boot en vertrekt:(.... Conclusie: schade kwam door slecht onderhoud aan het roeras.:$:x:x
    (2 werf eigenaren bestrijden dat) we kregen maar de helf van het schadebedrag uitgekeerd en als kadootje verlaagden ze zonder overleg de dagwaarde:x:x
    Inmiddels onze boot elders verzekerd en de ANWB eruit gegooid.

7. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ja je moet goed opletten tegenwoordig.

Waar ik me ook aan erger is dat je altijd en overal korting krijg als je je aanmeld, maar als trouw lid betaal je veel meer en naar korting kun je fluiten!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

om het principe ging ik al weg bij hun dan!
    Ik heb nu een telefoon los gekocht en een abbo van 5 euro in de maand.....dan ben je echt het goedkoopst uit!

9. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ons abonnement bij Essent liep af, manlief speuren naar een goedkopere energieleverancier.
    Eentje gevonden, om laten zetten en voordat die in zou gaan belde Essent.
    Ze hadden een mooie aanbieding voor ons, waarbij we nu (als nieuwe klant) 385 euro minder betalen in het eerste jaar dan normaal.
    En we krijgen een hele supersonische thermostaat twv 150 euro gratis erbij.
    En de eventuele boete die we krijgen bij de andere leverancier nemen ze ook over...
    En het is een jaarcontract, dus volgend jaar gaan we weer shoppen...

Toch gek idd dat je als bestaande klant niet zulke aanbiedingen krijgt...

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

sweetamber wij doen dat ieder jaar op die manier idd....

11. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    wij shoppen elke jaar naar een andere/ goedkopere levrancier en dat levert echt wat op

12. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Mijn ouders hadden dit ook met Ziggo... Al jaren klant! Fijne service, korte lijnen,... geen enkel probleem. Nu wilden ze zo'n kastje dat je ook dingen op kan nemen en pauzeren enzo... Ze maken daar flink reclame mee en je kunt dat voor een mooi prijsje aan laten sluiten.

Zelfde verhaal als bij TS... Dat geldt alleen voor 'nieuwe' leden, de bestaande klanten moeten voor hetzelfde systeem de volle mep betalen. Dus aan de telefoon gezegd dat dat natuurlijk absurd is... Maar er werd nogal vaag over gedaan. Dus toen zei mijn moeder... Nou prima, dan zeg ik bij deze mijn lidmaatschap op en wordt ik volgende week opnieuw lid...
    Waarop de persoon aan de telefoon deze manier nog aanraadde ook, als mijn ouders dus van die aanbieding gebruik wilden maken.

Echt bizar. Ben je jaren klant, zou je dus eigenlijk beloond moeten worden voor je trouw en dan blijkt het eigenlijk niet meer dan een lokkertje om nieuwe leden te werven.

Ik zou er inderdaad ook niet mee akkoord gaan! Belachelijk zeg!

13. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ik vind het ook zo belachelijk, ben nog steeds pissig..
    Het gaat mij niet op die aanbieding, die heb ik sowieso en anders had ik opgehangen en online de telefoon besteld.
    Maar dat ze je zo behandelen dat vind ik gewoon belachelijk.

Wij hebben dat trouwens ook een bij ziggo gehad toen we overstapten, ineens was alles mogelijk en konden we flinke korting krijgen.
    Toch de overstap gemaakt, was toen ook wel klaar met ziggo.

Ik vind gewoon dat als je erg 'lid' bent dat ze je ook gewoon goed moeten behandelen. En daar kom je met eerlijkheid toch het verste mee met mij..

14. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het is typisch kortetermijndenken van grote bedrijven: zoveel mogelijk nieuwe klanten binnenharken, maar voor de bestaande klanten doen we niks. Het zal nu wel winstgevend zijn, maar over een tijdje niet meer. Raar dat ik als outsider zonder enige financiele of economische achtergrond gewoon zie dat dat niet goed kan aflopen.

Ze doen zelfs stelselmatig aan discriminatie. Zowel elektricteitsleveranciers en communicatieaanbieders probeerden ons steeds op te lichten toen alles nog op mans naam stond (buitenlandse naam). Bij onze verhuizing hebben we alles uit voorzorg op mijn naam gedaan, bij 1 te hoog aangerekende factuur heb ik direct een mail op hoge poten gestuurd (wat mijn man dus jarenlang heeft gedaan, op mails kwamen nooit reacties, ja, betalen moet je, en per telefoon lieten ze hem 20 min in de wacht staan, etc), toen kregen we driewerf excuses aangeboden! Per e-mail, per telefoon en ook nog per brief!

Deel Deze Pagina