Maar dan nog een vraagje; Anderhalve maand geleden was zijn hoofdomtrek bijna 43 cm. Hij zal wel weer gegroeid zijn (als ik het zelf meet bijna 44 cm, maar is niet helemaal nauwkeurig denk ik....). Welke maat zal ik dan bestellen? De kleinste, maat 42-44 Of de middelste maat 46-48 Het is een rond petje en voor zover ik kan zien niet verstelbaar...
ik zou ook 46-48 bestellen, liever iets te groot, want als ze aan de kleine kant zijn, krijg je ze niet opgezet. En mijn ervaring met zulke petjes zijn dat ze vaak iets kleiner vallen. Kocht voor mijn zoontjes ook altijd een maatje te groot.
Er zit hier geen Prenatal in de buurt (althans niet op fietsafstand) en ik wil voor de zekerheid er nog een petje bij hebben. (en in het huidige petje zit geen maat)
ik weet niet hoe oud je kindje is, maar ik heb een zoon die in september 2 word, en die heeft maat 50-52 van een ander petje van prenatal. maar ik zou denk ik eerder voor een grotere maat gaan dan de kleinere... of alle 2 bestellen en de verkeerde retour sturen
Mijn dochter heeft een hoedje maat 46-48 met een hoofdomtrek van 43 cm toen ik 'm kocht. Ze past hem nog steeds prima. Een te klein hoedje of petje lijkt me niet fijn met die warmte, dan beter iets wijder.