Niet in zijn hum

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oxbow, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Sinds een aantal dagen lijkt ons kleine mannetje niet in zijn hum te zijn.

Overdag washij nog niet zo huilerig is hij vrolijk als ik hem vast heb, maar zodra ik hem in de box of in bed neerlegde was het brullen. Waar hij normaal rustig 3 kwartier speelt.

Gisterenavond was hij zo overstuur dat hij niet meer rustig te krijgen was ook niet aan de borst.

Vandaag was helemaal niets goed en was het alleen maar hangen op schoot of huilen, met als dieptepunt vanavond.
    Alleen maar krijsen en niets willen.
    Hij wil alleen maar drinken en dan vooral 's avonds en ' nachts en kan alleen zo in slaap vallen, hij is overal op aan het zuigen en slaapt ook met een hydrofiel. Een speen wil hij niet alleen mij als speen.
    ook heeft hij een nieuwe tic, eerst je hoofd naar voren gooien en dan naar achteren, kan er alleen niet achter komen op dit moment of hij dit leuk vind of dat het een andere reden heeft.
    Hij is ook erg veel aan het spugen, hij is bekend met reflux en heeft hier medicijnen voor.

Ik hoop dat ik snel mijn kleine vrolijke mannetje weer terug hebt want dat mis ik wel en ook mijn kleine beetje nachtrust wat ik had mis ik nu nog meer, omdat de nachten nu zo zijn dat hij een keer of 4 wakker wordt, in 6 uur tijd,en dan mij alleen maar als speen gebruikt.

2. oxbow

oxbow Niet meer actief

Moet eerder zo'n berichtje posten ;) vannacht heeft hij gelukkig goed geslapen en is maar 2 keer gekomen voor een voeding en sliep weer snel.
    Ook nu ligt hij rustig te spelen dus duimen dat dat blijft vandaag!!

3. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Soms begrijp je gewoon helemaal niks van baby's he:D Misschien voelde hij zich gewoon niet lekker.
    Mijn oma schijnt altijd gezegd te hebben: baby's zijn net toverballen:cool:

4. tuc

tuc Niet meer actief

Warmte misschien?

5. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Mijn zoontje was de afgelopen 2 dagen ook niet helemaal zichzelf.
    Hij kan zichzelf altijd prima vermaken maar nu was het alleen maar gemopper en gehuil. Denk zelf dat het met de warmte te maken heeft.

Deel Deze Pagina