We zouden de Maxi Cosi Cabriofix krijgen bij de kinderwagen, maar nu word ik net gebeld dat de MC pas ergens in de loop van januari geleverd kan worden. Dat wordt mij iets te krap (ben half februari uitgerekend). Nu mag ik er ipv de cabriofix een pebble bij krijgen. Heeft iemand ervaring (goede/slechte) met een pebble? Ik weet alleen dat het een wat nieuwer model MC is en dat hij duurder is, maar duurder is niet altijd beter... Is dit een goede deal?
denk dat het een goede deal is. Pebble is prima, mijn broer en schoonzus gebruiken hem. Hij is te gebruiken op de isofix en familyfix. Ziet er verder mooi uit. Succes ermee
tja wat is in de loop van januari.... Zo lang het niet de laatste week van jan is zou het toch niet zoveel uit hoeven maken. Stel dat je eerder dan de 37wk gaat bevallen zal je kindje waarschijnlijk toch in het ziekenhuis meoten blijven dus heb je de mc toch nog niet nodig. Maar kan me voorstellen dat je alles tidig geregeld wilt hebben. En als je echt twijfelt of het een goede keus is die Pebble dan denk ik dat je ook nog de mogelijkheid hebt om van de koop af te zien. Zij kunnen niet aan de levering voldoen dus ben jij volgens mij niet verplicht om een alternatief te accepteren. Dan koop je datgene wat je wel wilt hebben gewoon ergens anders.
Pebble is SUPER vrienden van ons hebben hem en ik gebruik hem ook geregeld omdat ik op hun dochtertje pas. Wij gaan hem ook aanschaffen voor ons kindje.
wij hebben de cabriofix bij de kinderwagen gekregen (pakketprijs) maar als dat niet zo was geweest, hadden we de pebble aangeschaft, is echt superfijn ding, vrienden van ons hebben hem ook.
Wij hebben de pebble. Zitten wat voordelen aan tov de cabriofix voor de baby en ook voor jezelf. Zeker een goede deal dus!
Ik weet niet of t klopt maar ik dacht dat de pebble zwaarder is dan de cabrio... Daarom zou ik em zelf niet willen (ik heb dan ook de cabrio). Met baby er bij in weegt t echt superzwaar als ze iets groter zijn
Dacht dat de Pebble alleen op de Familyfix pastte, maar kan ook gewoon met een gordel lees ik net....is volgens mij alleen luxer dan. Ik zou het doen.
ik heb liever de cabriofix. vind het niet handig dat die riempjes zo staan. vind het makkelijker als de riempjes gewoon opzij gelegd kunnen worden. En hij is inderdaad ook zwaarder, het weegt al zoveel zou geen zwaardere mc willen eerlijk gezegd.
Ik had nog even gezocht op t net en daaruit maakte ik op dat de cabrio 3,25 a 3,5 kilo is en de pebble 4 kilo..
wij kregen ook de cabriofix bij de kinderwagen, maar hebben toen besloten iets bij te betalen en ipv de pebble te nemen. Nog helemaal geen spijt van gehad, vind het een super handig ding!
Goede keus hoor. Maar wat ik niet zo goed begrijp is dat het zo lang duurd voordat de maxi cosi geleverd kan worden? Welke kleur heb je besteld? als ik vragen mag?
Niet een heel spannende kleur: Black reflection. Ik begrijp het ook niet, ik kreeg eerst een mail dat er een week vertraging was in de levering en toen dus het telefoontje dat het pas in januari kwam. Ze hadden alleen nog blauw en bruin op voorraad. Ik heb uiteindelijk toch maar voor de Pebble gekozen... Wel balen dat hij idd zoveel zwaarder is, maar dat moet ik dan maar zien als een goede workout Ik had vooral geen zin om weer ergens anders de kinderwagen te moeten bestellen (ook omdat hij nu niet meer in de aanbieding is en dat het dan toch 100 euro duurder is).