Mijn mannetje is bijna 8 maanden. Bij zijn koekje 's middags geven we hem sap. Tot nu toe in deze fles als hij zijn melk krijgt. Een tuitbeker hebben we geprobeerd, maar snapt hij niet. Welke beker gebruiken jullie?
Heb je een tuitbeker met zachte of harde tuit geprobeerd? Hier snapte de kleine man ook helemaal niks in het begin van de harde tuit maar de zachte ging vrij snel goed. Anders misschien een rietjesbeker?
Rond 8 maanden zijn wij begonnen met drinken aanbieden in een open beker, Difrax heeft er eentje met een uitsparing voor de neus dan hoeft ie zijn hoofdje niet achterover te doen. Dit ging al heel snel heel goed, Dennis drinkt nu zonder morsen! Als we weggaan nemen we nog steeds een tuitbeker met zachte tuit mee, ging ook snel prima.
Mijn kinderen dachten dat antilekbeker een ander woord was voor antidrinkbeker. Hier ging het het beste uit een gewone beker die ik voor ze vasthield, en na een poosje hadden ze een rietjesbeker door.
Vanaf 7 maanden een gewone beker geintroduceerd en met 8 a 9 maanden kon hij daar zelf uit drinken. Tuitbekers daar snapte die van mij ook niks van. Rietjesbeker van Nuby werkte ook wel maar die gaf ik alleen voor onderweg. huis uit een gewone beker.
360 graden beker van kiddyboo (geloof dat je het zo schrijft) Is een gewone beker maar dan met antilek. Er zit een dop op met een ring. Het drinkt als een gewone beker maar de beker lekt nauwelijks. Lekker makkelijk als ze zelf willen leren drinken.
Die is ook handig ja die heeft hij ook gehad. Ideaal om mee te beginnen met oefenen. Maar deze iss niet antilek maar antiknoei. Als ze er mee schudden dan komt er wel vloeistof uit.
Lucas drinkt sinds kort uit de oefenbeker van difrax en dat gaat best goed. Tuitbeker maakt hij nog helemal niks van.
Dat gebeurt toch met alle bekers??? Ik heb er nog geen een gehad waar niets uit kwam als je schudt. Helaas
Van het merk van de 360 graden bekers heb je ook antilekbekers en die zijn echt antilek. Die durfde ikgewoon zonder dop in mijn tas te stoppen. Deze bedoel ik: Kiddyboo antilekbeker