Hoi! Deze maand zitten we in de 2e ronde voor een 3e kindje. Ik heb cycli van gemiddeld 27 dagen, meestal iets van 26. Heeeel af en toe een van 28. De banner heb ik op 26 gezet. Nu had ik weinig afscheiding rond die tijd (dan had vrijdag m'n eisprong geweest moeten zijn), dus ik dacht al, zal wel een wat langere cyclus zijn, dus zaterdag de eisprong. Vrijdagavond geklust. Nu kreeg ik pas gisterochtend echt een sliert afscheiding. Ik verbaasd, maar goed, dat zou voor mij een cyclus van 28 dagen betekenen, wat dus wel eens voorkomt. Gisteravond niet gevreeen want we waren moe van een druk weekend. Maar nu vanmorgen weer eiwit achtige afscheiding! Ik heb noooit cycli van 29 dagen! -> Heeft iemand ervaring met sliertige eiwitachtige afscheiding NA de eisprong? <- Verder voel ik rond de eisprong wel wat krampen maar niet heel duidelijk het moment van eisprong, dus afscheiding checken is voor mij de beste methode (ik wil niet aan ovulatietesten doen).
Als je een lf hebt van 12 dagen, en ei springt vandaag, dan heb je gewoon een cyclus van 28. Zou nog ff doorklussen.
Ik zou meer vertrouwen op je afscheiding dan het aantal dagen, ook al is je cyclus normaal heel regelmatig. Zou ervan uitgaan dat je nu vruchtbaar bent en misschien morgen eisprong ofzo, is wel raar dat je ei ineens laat is, maar dat lijkt me waarschijnlijker dan vruchtbaar slijm hebben na je eisprong.
Het kan twee dingen betekenen; ei moet nog komen, of misschien wel een teken dat het raak is. Ik heb namelijk alle keren dat ik zwanger was na mijn ei een soort vruchtbaar slijm gehouden tot nod. Was voor mij een teken. Als ik niet zwanger was dan was het een stuk droger. Maar goed, nogmaals, kan ook een latere eisprong zijn uiteraard. Klus anders gewoon even door voor de zekerheid. Succes.
Ik heb dat deze maand ook gehad van die lange doorzichtige/witachtige slijmslierten, ook voelde ik me heel erg vochtig, begon denk ik ongeveer een paar dagen naar mijn eisprong.
Je hebt gelijk Hanneke. Ik vertrouw eerder op wat mijn lichaam laat zien, dan op een banner . Ik heb vandaag ook de ergste krampen. Zaterdag een beetje, gister wat meer en vandaag dus meest. Ben benieuwd wanneer ik nu ongesteld ga worden. Of beter nog, niet! Ik zie het wel. Vanmorgen baalde ik even dat we gister niet even de tijd hadden genomen om te knuffelen, maar nu laat ik het maar los. Bedankt voor jullie reacties, ik heb m'n banner maar aangepast, dan heb ik niet de verleiding te vroeg te testen.
Ik heb vaak slijmverlies na de eisprong. Die bij mijn zeer zeker vrijdag is geweest. Had vandaag ook weer slijmerige afscheiding. Dit kan dus ook zeker na je eisprong.
Slijmerige afscheiding of de afscheiding dat je er lange draden van kan trekken? Want dat maakt het verschil.
Ik herken dat ook , maar als dat nu weer zo is zou ik nu ook zwanger kunnen zijn Rekbaar slijm vorige week (dag 18), en nu weer...? Lijkt me sterk want mijn cyclus is nogal van de leg door de borstvoeding.