vraagje over menstruatie opwekken

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Makkie, 23 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik heb vandaag mijn laatste pillen duphaston geslikt, als het goed is wordt ik as woensdag ongesteld. Maar omdat ik vrij snel na het slikken van deze pillen last van mijn lijf kreeg, gooide ik er een ovulatietest tegenaan...... deze was warempel positief! Dit was afgelopen woensdag.... kan het zijn dat je een eisprong krijgt van Duphaston? En als het een eisprong was maar ik moet as woensdag door de Duphaston ongesteld worden, kan het dan zijn dat ik dan niet ongesteld word omdat er twee weken tussen de eisprong en de menstruatie zit? Of word ik sowieso ongesteld, door Duphaston, ondanks die (eventuele) eisprong?

is het nog een beetje te volgen? :oops: :oops:

Liefs Makkie

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik hoop dat je mazzel hebt.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi.
    ik ken verder duphaston niet omdat ik primulot en provera slikte.. maar denk haast niet dat het kan..tenzij je lichaam zelf een eisprong aanmaakt.. heb je toevallig geklust rond je positieve ovulatietest?

Hoop ook dat je mazzel heb maar misschien zit er wel een hormoon in duphaston wat voor een positieve test kan zorgen..

Spannend dus maar je zal toch moeten afwachten.

Succes !

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi!

Toen ik die positieve test had, hebben we het de avond ervoor gedaan. En dag later was te test weer negatief? Heb gezocht , maar kan helaas niets vinden of dat die pillen misschien een valse positieve uitslag kan geven bij een ovu.test. Mijn nichtje is verpleegkundige en volgens haar kan dat niet..... snap er werkelijk niets meer van! Ik hou last van mijn buik en tepels, iets wat ook niet bij de pillen hoort....ik zou geduldig moeten afwachten tot woensdag.....

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

oja, wat ik nog vergeet, mijn temp is de afgelopen dagen een stuk hoger. Ik temp al maanden en zo hoog is mijn temp nog nooit geweest!

(hoefde van de gyn. ff niet te tempen, pas weer als ik clomid ga slikken, maar was zelf benieuwd)

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie bel anders de gyn even! Wellicht dat je deze week bloed kan prikken dan kunnen ze zien of je een eisprong heb gehad.

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja misschien is dat wel handig, kan ik meteen vragen hoe het zit met ongesteld worden.... ga ik meteen even doen!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

voor duidelijkheid de assistent van de Gyn gesproken. Kan beide zijn, maar ze verwacht gewoon dat ik morgen ongesteld word door de Duphaston. Nou we zullen zien!

Ander vraagje, hadden jullie bij Duphaston (of een ander middel) ook een verhoogde temp? Mijn temp is de laatste 10 maanden nog nooit zo hoog geweest!

Liefs Makkie

Deel Deze Pagina