wanneer krampjes voor NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by fafje, Jun 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi

ik had gister hele dag wat lichte ongi krampjes (waren niet mn darmen)...had gelijk het gevoel oh ik ga ongi worden...maar vrijdag( 24-6) was hoogstwaarschijnlijk mn eisprong (pregnyl donderdag ochtend)

Tis pas mn 2e ongi sinds bevalling ...dus ik kan me niets meer goed herinneren..

Wie heeft ook ruim week voor nod ongi krampjes en wordt dus ongi op nod..
    Of waren die vroege krampjes al tekens van eventuele zwangerschap!?

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi, ik had vanaf dag 3 ná de ovulatie krampen. daar kwam een trekkerig gevoel bij als ik te snel opstond.
    uiteindelijk bleek ik zwanger te zijn. helaas is het misgegaan...

3. fafje

fafje Niet meer actief

wat erg :( hopelijk heel snel raak weer...:)

maar tis dus herkenbaar...nog meer?

4. zozo

zozo Lid

Jun 24, 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou ik ook graag weten! Heb er namelijk ook last van...

5. opla

opla Nieuw lid

Jan 7, 2011
    2
    0
    0
    ik heb ook sinds afgelopen donderdag (was dan 1 week voor nod) ongi krampen die elke keer naar me rechter lies trekken en rechterkant boven me heup,ook heb ik wat meer helder afscheiding dit heb ik zelf ook nooit eerder gehad...vraag me ook af wat dat betekent? we zitten nu in de 2e ronde na miskraam van 9.5 week in maart.

6. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Voor ik zwanger was, had ik standaard ongi-krampen tussen ovulatie en ongi.... :( Twee weken lang dus. :(
    Toen ik zwanger was had ik dat ook, maar dat was voor mij dus niet iets 'speciaals' ofzo. Ik heb 't altijd.

Nu in de eerste nieuwe ronde met een eerste echte cyclus, heb ik het weer. Maar ik heb dus geen flauw idee of ik ongi word of zwanger ben. Het hoort bij mij bij allebei. :( (Net als zere borsten, helaas.... ook twee weken lang).... :(

7. fafje

fafje Niet meer actief

t blijft ehct lastig, ene echte uitsluitsel is die test op of na nod hihihi!

ik heb die krampje sniet meer gehad...wel super jeukende tepels..ehct onwijs, gewoon kapot gekrabbeld...maarja lees dat dat ook bij beide kan...dus ja afwachten maar heh

8. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    das het lastige eraan he, zowel ongesteld worden al zwanger zijn lijken zo op elkaar. Ik had juist toen ik zwanger was, ervoor nergens last van..haha
    Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger zijn!

Share This Page