Hallo allemaal Ik ben hier nieuw en zit met vragen. Ik denk dat ik zwanger ben van mijn 2e ik zit 2 dagen voor mijn nod en test negatief? Ben ik nu niet zwanger? Ik.heb krampen in mijn onderbuik (andere krampen als je ongi moet worden) soms duizelig heb de 24e een paar druppels roze bloed verloren bij het vegen de dieren om mij heen doen ook heel apart voor de rest weinig symptomen soms wat trekkerig gevoel bij de borsten Herkent iemand Dit? Oh en gisteren een kleine slijmpropje verloren hoop dat julli3 mij kunnen helpen
Progesteronkwaaltjes lijken heel veel op zwangerschapskwaaltjes en als de kwaaltjes die je nu hebt van een zwangerschap zijn, zou dat op een test te zien moeten zijn. Je kan het morgen nog eens proberen maar ik vrees dat je gewoon niet zwanger bent.
Ik ben altijd te vroeg met mijn ongesteld heid vaak 3 dagen nu ben ik het niet heb weinig kwalen maar de kwalen die er zijn zijn ook goed aanwezig ik ga morgen op mijn nod testen blijkt dat ik ook de test verkeerd heb uitgevoerd ♀️ veel te kort in de urine gelaten morgen gaan we het zien
Volgens mij heb je dit topic al geopend en daar zijn aantal en genoeg reacties op gekomen. De meiden hebben je vraag al goed beantwoord dus snap niet zogoed waarom je weer het zelfde topic opent. Ook snap io niet waarom je niet allang nog een test gedaan hebt alsbje echt zwanger denkt te zijn. En hoe ben je zo zeker dat je overtijd bent? Gebruik je ovutesten of temperatuur je??
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/2-dagen-voor-nod-wel-symptomen-maar-negatief-test.685880/ Dit is toch ook jou topic? 2 keer precies hetzelfde.
Er zijn er genoeg geweest die dat hebben gedaan. Oke wanneer heb je je eisprong gehad Volgens je kaartje?
Okee morgen is je nod? Als het bloed van een eventuele innesteling was en je nu dus wat dingen voelt zou je test positief moeten zijn. Wil je uit de onzekerheid test dan vandaag. Hoe lang ben je al gestopt met de anticonceptie?
Mag ik je kaartje eens zien? Dan kijk ik even mee Ik neem aan dat je direct elke ochtend op dezelfde tijd, rectaal tempt en ook na evenveel slaapuren?