ik gebruik nu nog elke dag de babyphone bij enze meid van nu 15mnd ik hoor haar namelijk niet als ze boven ligt, vandaar. in april komt de 2e en nu vroeg ik me af of je dan nog een babyphone nodig hebt? hoe doen jullie dit? ze liggen dadelijk naast elkaar op verschillende kamers maar is natuurlijk niet de bedoeling dat de oudste moet schreeuwen voordat ik haar hoor. Dan is de baby namelijk wakker
Ik gebruik nog wel even 2 babyphone's. Ik moet zeggen dat ik ook over een hoop dingen nadenk over hoe ik dat ga doen straks. Maar ik denk ook wel dat er een heleboel dingen duidelijk worden als de tweede ook is geboren. Maar ik vind het ook wel lastig om te bedenken hoe het straks allemaal gaat.
Wij gaan het met 1 doen. We slapen allemaal op dezelfde verdieping, het is gehorig, dus hebben geen 2e nodig.
Wij hebben er nu wel twee. Vooral 's avonds wel zo plezierig als we tv aan hebben. Anders hoor ik ze pas als ze het op een brullen zetten.
wij kunnen het af met 1, maar onze jongste blijft nog een hele tijd op onze slaapkamer slapen. tegen de tijd dat hij naar zijn eigen kamer gaat, gaat de babyfoon naar zijn slaapkamertje en is de oudste weer zo groot (17mnd verschil) dat hij hard genoeg roepen kan dat we het over de babyfoon van zijn broertje horen, en waarschijnlijk kan hij dan ook zelf al wel zijn slaapkamerdeur openmaken waardoor hij snel genoeg aan ons bed staat
Wij gaan ook voor 1 babyfoon voor op de babykamer. Julie is dan 21 mnd. en nu gebruik ik bij haar ook al geen babyfoon meer (omdat hij stuk is....) en dat gaat heel goed.