Bandenpijn of misschien placenta?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Noushis, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Ik hoor regelmatig van vrouwen over bandenpijn. Maar ik weet niet of dat het in mijn geval is...

Als ik rond wandel en tegenwoordig ook als ik lig (niet altijd)... Doet het gedeelte onder mijn navel (ter hoogte onderbuik) tot beneden (incl venusheuvel) pijn...

Dacht dat bandenpijn links of rechts was... maar kan dit ook bandenpijn is...

Vorige keer bij echo (20-weken echo) zeiden ze wel dat mijn placenta laag en vooraan ligt...

Moet wel zeggen dat dit sinds vorige week is sinds ik een zware rugzak met laptop dagelijks moest dragen wegens wachtdienst... Nu dat ik deze week dit niet moest doen, blijf ik toch daar last van hebben...

Alvast bedankt voor enige tips.

Groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi noushis,

Dit kan inderdaad bandenpijn zijn, ook kan het je baarmoeder zijn die door het groeien wat gevoelig is. Maar het kan ook een blaasonsteking zijn. Klinkt heel gek, maar in de zwangerschap kan een blaasontsteking symptoomloos verlopen. Laat het voor de zekerheid even nakijken bij je huisarts.
    Houd tot die tijd voldoende rust, hoop dat he snel zakt!

Imke

Deel Deze Pagina