vraagje over mijn ei 'help'

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by puck1234, Feb 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    hallo dames

ik ben erg actief op dit forum maar ik heb toch een vraagje over mijn eisprong .
    ik heb in mijn album mijn temp kaartje staan volgens ff heb ik mijn ei of meest vruchtbare dag vandaag nu is mijn temp vanmorgen 0.1 graden gestegen maar mijn mannetje is al vanaf vrijdag zwaar carnaval aan het vieren en we kunnen morgen pas klussen denken jullie dat dat te laat is?
    dit is de tweede maand dat ik mijn temp bij houd mischien kunnen jullie ook naar het andere kaartje even kijken en mij helpen met mijn vraag.oh ja ik heb vandaag twee keer een ovulatie test gebruikt en die waren negatief maar misschien was ik daar ook te laat mee en was mijn ei gisteren?

alvast bedankt

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hallo Puck,
    Ik geloof niet dat FF aangeeft dat je je meest vruchtbare dag vandaag hebt. Waarom denk je dat? Je hebt geen slijm bijgehouden en geen ovulatietests ingevuld. Tja, dat carnaval vieren is niet echt bevorderlijk vooral als er veel alcohol bij gedronken wordt... jammer hoor.
    Als je temperatuurt moet je naar je kaartje kijken en niet naar je banner!

3. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    je kunt beter al eerder met ovulatietesten beginnen, nu valt er weinig over te zeggen! Als je temp hoger blijft of stijgt dan heb je waarschijnlijk je eisprong gehad. En anders klus je vanavond toch nog? Wie weet!

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    dank je wel vor jullie reactie

ik heb al voor 150 euro aan clear bleu ovulatie testen uit gegeven ne nu ook van matcare ik houd braaf mijn urine op doe het vaak zelfs twee keer per dag en begon op dag 8 al met die dingen en heb nooit een positieve test gehad daaron gebruikte ik ze deze maand niet zo veel ik word gek van die dingen.
    mijn tenp is nu al 3 dagen hoger dus ik weet dat mijn ei is geweest. mijn banner kijk ik nooit na die staat er voor de sier om het hier wat op te vrolijken.

toch bedankt

groetjes puck

Share This Page