Ik wilde vragen of er ook dames zijn die dit boek hebben besteld en wat de ervaringen zijn? De link stond hier tussen de gesponsorde koppelingen en trok mijn aandacht. Mijn kids geven nu af en toe aan dat ze op het potje willen zitten (meestal voordat ze gaan douchen). Lotte heeft al twee keer een plas op het potje gedaan en Martijn nog niet. Ik ben er dus al een klein beetje mee bezig en vroeg me af of dit misschien een goed boek / goede methode is? http://www.zindelijkebaby.eu/index2?gclid=CNbWgPi585cCFYsh3god0nMyDQ Groetjes, Marian
Ik zou in ieder geval nooit en te nimmer 40 (60) euro neertellen voor zo'n boek. Het zou best werken maar die site is werkelijk tenenkrommend. Krijg er spontaan moordneigingen van. Misschien dat je met een stel meiden de krachten kunt bundelen het dan het boek kopen. Je hebt het tenslotte maar 3 dagen kopen. Als je nou met een man of 20 bent en dan steeds het boek doorstuurt naar de volgende... is heel zw.pagina binnen no time aan het pipi-en op potjes.
Vind het idd een erg rare site. Je hebt bij de meeste boekhandels ook veel goedkopere boekjes hoor en die werken volgens mij ook prima! En wat ook goed werkt is het stickersysteem. Maak een poster met allemaal vakjes (doe dit samen met de kinderen om ze erbij te betrekken) en koop mooie stickers. Iedere keer dat ze een plasje hebben gedaan mogen ze een sticker uitzoeken en op de poster plakken. Na zoveel stickers geef je ze een kleinigheidje suc6!
Ik vond de site inderdaad ook erg vaag! Bedankt voor je tip snoopy, over een tijdje kan ik daar denk ik wel wat mee, als ik ze nu wil laten kiezen van een stickervel dan rukken ze het uit mijn handen en gan ermee vandoor....
die site doet met denken aan een andere site waar ik ook een 'boek' bij heb besteld. Volgens mij is het van dezelfde schrijfster Stond dus : bestel dit boek voor 15 euro ( ging over slapen ) Dus ik het overmaken. Moet je het downloaden en het was net 2 pagina's En er stond informatie in wat je overal van internet kan plukken. Baalde enorm!
Nou zeg! Dat is dan ook wat! Ik kan hem namelijk ook niet vinden op marktplaats. En dat vond ik nogal raar! Want als je zo'n boek hebt en het werkt en je bent er mee klaar en je hebt er zoveel geld voor betaald, dan wil je het toch misschien wel verkopen? Nou ja, ik ga maar eens naar de bieb binnekort....
Vind het ook erg vaag, ze is duidelijk erg overtuigd van zichzelf. Kan t boek ook nergens anders terug vinden..... als t zo goed is, dan moet t toch nog wel ergens te koop zijn? En waarom laat ze helemaal geen stukjes uit dat boek zien? Ik zou t dus echt niet bestellen als ik jou was, dit ruikt als oplichting!
Ik had ook interesse in het boek, totdat ik op de site kwam....... wat een vreselijke site! En duur inderdaad... Ik lees mee, want ik ben natuurlijk wel benieuwd naar het boek!
heb even gegoogeld en dit is ook van dezelde schrijfster: http://www.stressvrij.com/index2 allemaal maar vreemd volgens mij...
Tip: het boekje Luiereend en PotjeKnor (of andersom) Erg leuk en goed boek die ik aan verschillende ouders van het KDV waar ik werk heb aangeraden. Bij verschillende kids heeft dit boek mede geholpen om zindelijk te worden.
Zijn jullie 100 euro in de maand kwijt aan pampers? Gebruikt deze mevrouw pampers met een gouden randje ofzo? Ik heb nog nooit 100 euro in de maand uitgegeven aan pampers. In de hoogtijdagen, toen het 7 luiers per dag waren, maakte ik 3 tot 4 pakken op in de maand. Maar 100 euro? 10 pakken? Nou nee.
Nee, nu ga ik het zeker kopen. Als ik dit boek koop heb ik nooit meer zorgen. Mijn kind zal niet gepest worden op school altijd een goed rapport hebben en alleen maar tienen halen. Het zal omkomen in de vrienden en goed zijn in sport. Ik ga gelijk bestellen. En wat. Ik maak gewoon 100 euro over. Direct! Want....
Ik ga dit tot op de bodem uitzoeken dames. Dit is je reinste oplichting, ik zeg het je. Zo staan er ook 3 prijzen op de site... en dit rare bericht Ik vermoed dat deze site pas gelanceerd is. Er is op internet nog niks over terug te vinden. Als het zo is dat de site er net is, dan kan die vrouw onmogelijk zoveel reacties (van moeders met foto) hebben ontvangen. Inspector mamaria gaat dit even uitzoeken Na klein onderzoekje kan ik dit vinden... weet niet of we hier wat mee kunnen.. deze pagina http://whois.domaintools.com/zindelijkebaby.eu en dit zijn de gegevens
En dan kom ik aan met een stickerboek van de prenatal Dat heeft hier superrrrrr goed geholpen. (en dat voor een paar euro) Succes met de zoekacties dames. Er staat dat het op 22-05-2008 is gemaakt... (de site?) ben erg benieuwd en geloof ook niet echt in dat boek. Als het werkelijk zo goed was, had je er al wat over gehoord.