Vraagje over mijn ovulatietest, help :)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cw1, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cw1

cw1 Lid

25 mrt 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey allemaal!

Ik heb jullie hulp nodig! :) Gisterenmiddag deed ik een ovutest. Ik dacht dat deze positief was (teststreep even donker als controlestreep). Daar hebben we gisterenavond uiteraard gebruik van gemaakt ;) Nu deed ik vanmorgen (11u) weer een ovutest en deze was (tot mijn verbazing) nog véél positiever. Teststreep echt veel donkerder dan controlestreep en dit was aan het eind van de middag nog steeds zo.

Wat is nu het beste? Vanavond nog een keer gebruik van maken, of een dagje overslaan en morgen nog een keer?

Mijn vraag is eigenlijk...wat zouden jullie doen? Ik ben benieuwd!

Alvast bedankt voor jullie reactie! Gr, cw1

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dat kan heel goed, dat je vandaag pas echt je piek hebt bereikt.
    Ik zou het vandaag en morgen sowieso doen. Ik heb het rond mijn ei iedere dag gedaan en zie mijn banner ;)
    Het kan zijn dat je ei vannacht al springt, je kan voor de zekerheid door blijven testen dan weet je het zeker!

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Zo gek is dat inderdaad volgens mij ook niet. Als ik jou was zou ik ook vanavond weer lekker klussen en eventueel morgen ook. Je weet immers nooit wanneer precies je ei springt. Dat er wordt aangeraden om slechts om de gad te klussen is volgens mij achterhaald (dat heb ik me laten vertellen door een gyn). Succes en ik hoop voor je dat het raak zal zijn!

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    lekker vandaag klussen, morgen klussen en om t af te sluiten klus je de dag erna nog s!!! ;) en al doe je t 3 keer per dag..

alle zaadjes die richting eitje gaan zijn meegenomen toch :p er is er maar eentje nodig ;) en zo mis je je ei sowieso niet! :D

Deel Deze Pagina