Steek in vagina

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Scorpio99, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Ik probeer niet zwanger te worden, maar ik dacht ik post het hier want hier zullen de meeste vrouwen zitten die het wellicht herkennen.

Ik probeer mijn cyclus een beetje in de gaten te houden, als het goed is is dit mijn 2de cyclus nadat ik met de pil gestopt ben want ik was constant ongesteld door de minipil en daar werd ik nog al gek van..

Ben net ongesteld geweest en zou nu ongeveer zo'n 5 dagen voor mijn eisprong moeten zitten denk ik. Maar ik heb sinds gister als ik sta of loop een felle steek in mijn vagina, echt van beneden. Het komt om de zoveel tijd weer terug. Is dit ook een teken van een komende eisprong?

2. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ik heb het ook welleens gehad maar dan tussen mn ei en menstruatie in. Geen idee waar t mee te maken heeft.

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb het wel eens, meestal vlak voor ovulatie. Misschien komt je eisprong deze ronde iets eerder? of misschien staat het er gewoon helemaal los van.
    Steken in je vagina heb ik in ieder gehad bij: ovulatie, (vlak voor) menstruatie, innesteling/ zwangerschap, ... Kan dus echt werkelijk waar vanalles zijn, maar heel raar is het iig niet :).

4. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Ik denk dat dat het toch een naderende eisprong is.. het is in ieder geval wel vervelend :(

Deel Deze Pagina