Vroeg me af hoe vaak jullie LH testen doen? Volgens arts vanaf dag 10. Maar ben zelf begonnen op dag 7 om er maar op tijd bij te zijn. Hoe vaak testen jullie? Vier dagen per maand? Of een week? En komt een positieve LH test altijd overheen met Temp. kaart?
Ik test meestal 5 dagen voor de dag dat ik mijn ei verwacht. Ik heb langere cyclussen dus verwacht mijn ei rond dag 20 dus begin ik met testen op dag 15 en dan testen tot een positieve test iedere dag en dan meestal 2 dagen na mijn piek ook ff om zeker te zijn dat t afneemt. En tot nu toe klopte mijn testen redelijk goed met mijn temp en mijn gevoelde eisprong, mss een dag later maar meer ook niet
Ik ben op dag acht begonnen met testen en heb ook getempt. Zodoende heb ik mijn ei gevonden en op de juiste dagen geklust....met resultaat
Ik begin meestal 3 dagen voor mijn vroegste eisprong met ovulatie testen. Ik heb een cyclus van 31 dagen, 32 dagen en 40 dagen gehad. probeer hiervan een beetje het gemiddelde te nemen (= rond de 32 dagen) en gok dan dat ik mij ei rond dag 19 (voor nu 16 juni) ga krijgen. Daarom begin met testen 3 dagen vòòr de eisprong van mijn eerste ronde (voor mij cd 15). Ik temperatuur deze ronde ook, maar krijg daar nog geen hoogte van (schrijf alles op en maak ook een tabel, maar 'zie' er nog niets in).
Hoeveel LH testen heb je nodig om mee te beginnen? Heb een pakje van 24 bij sensitest gekocht. Iemand daar ervaring mee? Het is voor het eerst dat ik LH testen gebruik. Ben we benieuwd of er echt een donkere streep gaat komen. Temp. kaart laat tot nu toe duidelijke eisprong zien.
Ik heb er 20 gebruikt deze maand, maar ben veel te vroeg gestart. Die 24 lijken mij ruim voldoende. Ik had ze trouwens ook van sensitest, ik heb twee weken een lichte teststreep gehad, daarna werd deze pas duidelijker dan de controlestreep. Dus....juich niet te vroeg als je twee streepjes ziet....