Hey! Heb van het weekend 2 testen gedaan en ja hoor ik ben eindelijk zwanger! Ben zo blij! Voel alleen vanalles in mijn buik. Niet echt pijn of krampen maar een apart gevoel. Herkenbaar voor iemand? Had ook vanmorgen na het hardlopen een heel klein beetje gekleurd slijm in mijn slipje. Verder bij het plassen enzo helemaal niet meer. Komt iemand dit herkenbaar voor? Weet ook helemaal niet hoe het verder voelt om zwanger te zijn dus heb ook geen maatstaf. Het zal ook voor iedereen wel weer anders zijn.... Hoop zo dat alles goed is/gaat.... liefs ingrid
ja van harte gefeliciteerd! ik ben er ook van de week achter gekomen en had eerst een soort menstruatiekrampen maar heb nu ook een meer zeurdirig gevoel in mijn buik. schijnt gewoon normaal te zijn! hoop ik dan maar! groetjes Diana
Menstruatieachtige krampen zijn normaal in het begin, het voelt alsof je ongi gaat worden en maken je dus soms heel onzeker. Het hoort erbij en je kan daar weken last van houden.
Hey allemaal! Bedankt allemaal voor jullie reacties! Heel fijn om te horen dat het normaal is en dat meerdere van jullie dit herkennen! Moet er ook eigenlijk gewoon vanuit gaan dat het allemaal goed gaat en dat we in augustus kunnen genieten van ons kindje! Ga nu gewoon helemaal genieten van de zwangerschap! x Ingrid
Ik heb er nu ook erg last van... van die buikpijnen. Je maakt je zorgen maar je moet er toch maar niet teveel aan denken. Lekker genieten. Wel nog onwerkelijk he? Liefs Joss