Rug en te zwaar werk wat nu

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Joon1408, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Even klagen
    Hallo dames.
    Even een hormoonmomentje.
    Man man man wat heb ik een pijn in me rug. Sinds maandag thuis. Kom geneens bij me voeten. Nu heb ik al een hele historie met me rug een grote onsteking waar ik 4weken diclofinac voor heb geslikt en hypermobile. Dus ik wist dat het me rug zou kosten.Ik werk bij asvz met meervoudig geha dicaptem. Ik draai. Mijn eigen groep. Met 9rolstoelers. Geheel afhankelijk van mij qua verschonen eten enz. Dit zijn volwassen mensen dus niet bepaald ligt. Dit doe ik 4dage. In de week. Best zwaar en op dit moment ook niet te doen.
    Nu heb k de fysio gebeld ken ik pas volge de week donderdag terecht omdat ze op vakantie is. Grrr dat helpt dan ook niet echt je vrolijker maken.
    K ben nj pas 4,5maand dus heb nog wel een tijd te gaan hoe hou ik dat vol hahahaha.
    Lijkt ook wel of niets helpt behalve slapen dan voel je het niet maar daar word je alleen maar stijver van dus dat is ook geen oplossing.

En vriendjeief krijgt alles ovr zicheen hahaah

2. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Hallo ex-collega :p (ik heb ook bij Asvz gewerkt).
    Heb je al overleg met de bedrijfsarts gehad? Ik heb nu aangepast werk (tenminste, ik draai mijn normale uren, maar ik hoef niet meer te sjouwen, doe veel zittend enz.).

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb dit ook gehad.. Met je leidinggevende even overleggen dat het te zwaar word en of je aangepast werk kan krijgen.. En of hij/zij een afspraak wilt maken bij de bedrijfsarts of dat je die zelf mag bellen.. Overleg dit ook met je verloskundige die kan je advies geven hierin..

Wel wil ik zeggen loop hier niet te lang mee door.. k deed dit wel en kreeg last van pijnlijke harde buiken.. Ik doe sinds ong. 18 weken aangepast werk op ATB..

Succes!!

4. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    zeker melden bij de bedrijfsarts! En probeer eens een andere fysio of een speciale bekkentherapeut. Ik kon met 20 weken ook niks meer en heb nu steeds behandelingen en gaat veel beter!

Deel Deze Pagina