Vraagje over mijn zwtestjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Noenoe, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelin

Annelin Actief lid

23 aug 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Deed ik ook testen bij de zwangerschap van mijn dochter, werd er gek van omdat ze inderdaad lichter werden. Ben er toen maar mee gestopt.

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook veel getest met deze testen en soms wel twee keer per dag :) En soms waren ze ineens veel vager! Daar schrok ik ook van, hoe kon ik nu 's morgens zo licht testen en dan 's middags ineens weer een dikkere streep hebben? En dat ging op en neer. Toen ben ik maar gestopt ;) Maar kan me voorstellen dat je na een MA angstig bent. Kun je anders geen pretecho laten maken voor je geruststelling?

3. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Mijn vk vond het niet nodig om een echo te maken. Een streep is gewoon een streep volgens haar. Zolang ik geen bloedverlies en krampen heb is het niet nodig om een echo te maken.

Dus we wachten het gwn af en ik stop ook echt met testen.

4. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Mocht het je inderdaad gerust stellen bij een echo bureau doen ze hiervan vanaf 8 weken als het goed is particulier pret echo's
    Heb je zoiets ook niet bij jou in de buurt

5. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    mijn testen werden met 8 weken ook lichter en ik ben nu toch al 14 weken zwanger ;)

het is normaal, en vooral met de kv testen, moet je maar eens googelen

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    een streepje wat lichter word kan meerdere dingen beteken:
    * je hcg gehaalte is zo hoog dat de test het niet kan testen
    * je hebt verschillende testen gebruikt
    * je urine is minder geconsentreert
    * je zit op je hcg piek ( tussen de 8 en 11 weken)
    * of je hcg zakt omdat het kindje niet goed is en je uiteindelijk een miskraam krijgt ( is mijn gebeurt )

dus als ik jouw ws zou ik de vk gewoon bellen en zegen dat je , je zorgen maakt !

7. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Nou dat allerlaatste is dus mijn grootste angst. Ik heb nu voor aankomende woensdag een afspraak gemaakt bij een echobureau. Ik hou mn hart vast!

8. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    zolang je geen andere klachten hebt, zou ik me niet TE veel zorgen gaan maken.
    testen kunnen maar zoveel hcg aan, daarna worden ze onbetrouwbaar.
    dat is ook de reden waarom het zo onverstandig is om maar te blijven testen.
    hopelijk is je echo binnenkort een mooie echo *geeft knuffel*

9. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Thanks Melindy...

Deel Deze Pagina