hoe lang kun je geopende sanwichspread bewaren? doe meestal met zon pot een week. (en dan ben ik het weer zat en wil ik weer wat anders ) smaakt dan altijd nog prima maar is dit niet te lang als je zwanger bent? liefs
meestal staat op de pot wel dat je het na openen enkele dagen koel kunt bewaren, ik denk dat een week best wel kan met sandwichspread, dat krijg je nooit in een paar dagen op dus dat is er op gemaakt dat het iets langer meegaat, staat het niet op het etiket? ik ben namelijk ook zwanger en ook best nieuwsgierig nu
ga nu even kijken op de pot.................................... er staat alleen: na openen gekoeld bewaren( ja duh daar kunnen we wat mee ) ik vind dat soms zo moeilijk he met van die dingen... normaal heb ik zoiets van het ruikt goed en ziet er goed uit dus hupakee eten, maar nu ben je je daar toch wat meer bewuster van vind ik. maar goed we wachten af op verdere antwoorden...
kdenk dat je het hooguit een week kan bewaren.. kheb hem toen ook weggegooit.. maarja.. kben er ook wel heel makkelijk in hoor.. in dingen weggooien
Hmmm. Als het echt maar een paar dagen houdbaar zou zijn na openen, dan zou dat er bij vermeld moeten staan. (Na openen beperkt houdbaar of na openen een paar dagen houdbaar). Dit zie je ook vaak staan op pakjes koffiemelk e.d.. Aangezien het niet op zo'n pot vermeld staat (heb het zelf ook in huis, lekker!), ga ik er vanuit dat het wel langer houdbaar is dan 1 week hoor, ook al is het open. Een statube Mayonaise of pot Mayonaise gooi je na een week toch ook niet in de container? Tenminste, ik niet. Desondanks vind ik het een goede vraag, vooral als je zwanger bent en meer op producten let.....
Dat is zeker een maand houdbaar in de koelkast want in de winkel staat het niet eens in de koeling! Er zitten heel veel dingen in om het lang goed te houden. ( ik vind het trouwens echt ranzig spul )
Als er niet op staat dat het na opening beperkt of een aantal dagen houdbaar is kun je het opeten tot de houdbaarheidsdatum. Je moet wel uitkijken dat er geen stukjes brood of boter in de pot komen, dan is het veeeeeeel sneller niet meer goed! Eet smakelijk
Wel langer dan een week hoor! Ik eet t 2 weken na opening ook nog gewoon...Misschien wel 3.. Net als jam..Staat hiet ook zo een week of 3/4 open gekoeld.. Maar als je het niet durft , bel ze even op het consu.nummer..
hahahaha. nou drie weken haalt die pot niet hoor. eet zoveel brood de laatste tijd. ik vind trouwens de komkomervariant die ik nu heb wel minder als de naturel of tomaat. maar goed. hebben we toch weer geprobeert in ieder geval bedankt voor jullie reacties... liefs henkie
Hey dames, Heb een vraagje over ingevroren vis. Had paar weken terug zalm gekocht en deze in de vriezer gegooid. Hij is nu zeker over datum, maar had 'm wel optijd in de vriezer gedaan. Kan het kwaad om dit nog te eten? Normaal gebeurd er niks, maar twijfel toch ..
ik zet zo'n pot in de koelkast en kan er dan wel eens twee weken mee doen hoor, nooit iets raar geproefd
iets wat in de vreizer ligt kijk ik nooit zo nauw naar de houdbaarheidsdatum, er ligt bij mijn nu ook een vis al zeker 3 weken in de vriezer maar ben niet bang om het te bereiden en op te eten hoor, is nog hartstikke goed! ps moet natuurlijk geen maanden worden