hai ik ben op 13mei gestopt met de pil heb diana pil geslikt voor me puistjes en ongesteldheid mijn vraag is Moet je van die pil ontpillen? hoelang duurt het voor je zwanger ben na die pil? en hebben jullie nare ervaringen met deze pil? en daar voor micrognon 30 gehad die was te licht en daar voor 3maandjes de prikpil gehad....(prikpil vond ik waardeloos vandaar die 3maandjes maar)
Ik heb de pil geslikt, Bij mijn zoon duurde het 6 maanden voordat ik zwanger werd en bij deze heeft het maar 2 maanden geduurd.. Het ontpillen kan bij iedereen anders zijn..Bij de ene duurt het langer en bij de andere korter... Geen nare ervaringen..
Hoi, Ook ik heb de Diane-pil geslikt. Ik was binnen 9 maanden zwanger, toen ik ermee gestopt was. Sandy
want hoorde via via een verhaal dat het super lang kon duren zeg maar voor je zwanger ken worden na die pil
nog nooit hoeven ontpillen niet na mycrogynon, niet na de dianepil en niet na yasmine. ben ook elke keer in ronde 1 zwanger geraakt (heb 24 jaar lang met tussenpozen pil geslikt)
Ik heb de Diane twee jaar geslikt en heb daar flink last van gehad, depressieve buien enzo. Een jaar na het stoppen was ik eindelijk zwanger.
Ik heb de Diane zo'n zeven jaar geslikt. Na het stoppen duurde het 43 dagen voor ik uit mezelf ongesteld werd, maar ik was na 3 maanden al zwanger.
De Diane pil ongeveer 9 jaar geslikt. Na een jaar was ik zwanger. Heb trouwens tijdens het gebruik van de diane pil wel last gehad oa van depressieve buien. Het verschil merkte ik wel goed na het stoppen van de pil, heeft wel ongeveer 9 maanden geduurt, ga dus ook in elk geval niet meer de diane pil slikken, weet nog niet wat dan wel, maar zien we wel weer Succes
hier de eerste keer in 3 maanden, de tweede ik meteen en de derd ekeer na 9 maanden. Er valt dus niet zoveel over te zeggen. De depressieve buien herken ik trouwens ook. Toen we een neiuwe huisarts kregen wild ehij mij deze pil ook niet meer voorschrijven omdat er een stofje in zit die zorgt voor een verhoogde kans op kanker. Ik slik hem dus niet meer.
Ik heb 'm ook geslikt. Wel héél lang moet ik zeggen. Vanaf ongeveer mijn 14e tot 24e. Ik heb heel erg last gehad van ontpillen: erge buikkramp alsof ik net ongesteld was geworden maar dan heviger en bijna een maand lang. Ook merkte ik toen pas wat de hormonen allemaal deden met mijn humeur, stemmingswisselingen. Het heeft bij ons 11 manden geduurd voordat we zwanger waren, maar ben in de tussentijd ook getrouwd, dus misschien heeft de stress ook wel een rol gespeeld.
Pff die dieperesieve buien herken ik ook en de stemmingswisselingen ook...Men huis arts zei dat de pil geen kwaad kon etc...maar der zit idd kanker verwekkende stofje in dat had ik ook op gezocht.....pf maar voel me wel stuk beter sinds ik gestopt ben....ben super vrolijk wel beetje last van snel huilen weet niet waarom,en tijdens de pil was ik ook me zin voo sex zeg maar kwijt....dat is op en top terug
Heb vanaf mijn 16e Diana pil geslikt. Na het stoppen ben ik binnen 6 mnd zwanger geworden. Enige nadeel van eht ontpillen was bij mij dat ik vol met puisten schoot(dat is ook de reden dat ik na de zwangerschap snel weer ben begonnen). Ik ben juist in de stop periode niet te harde, tijdens het slikken voel ik me prima.
je ik slikkte hem tegen me puistjes zeg maar merk wel dat er weer paar groeien sinds ik gestopt ben....
Ik heb de diane 2 maande geslikt. Daarvor stediril en microgynon 30. Maar na 1 maand kreeg ik met de diane last van tussentijdse bloedingen. Op advies van de huisarts heb ik mijn lichaam laten "ontpillen" en zou na 2 menstruaties weer beginnen met de pil. Na 7 weken geen menstruatie te bekennen. Moest ook eerlijk zeggen dat ik ook niet voelde dat ik ongi moest worden. Nouja en toen had ik dus een positest in me handen. Dus binnen 1 maand na het stoppen van de pil was in zwanger. Hij is overigens nu alweer 4 maanden, pff het gaat hard.
Heb de diana 8 jaar geslikt. Ik werd na het stoppen alleen helemaal niet meer ongesteld. Na 8 mnd bij de gyn gekomen omdat er geen menstruatie was. Daar na 2 mnd zwanger. Mijn ervaring met de diana is dus niet super! Al was ie wel super tegen de puisten!