wanneer weer ongi

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door mijn2kids, 18 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijn2kids

mijn2kids Actief lid

16 aug 2008
    119
    0
    0
    hallo menseneven een vraagje

ik heb 27 april een koperspiraal gekregen, en dit beviel goed, had nergens last van alleen van meer ongi. alleen op en dag werd ik maar niet ongi,toen heb ik de gyn gebeld en mocht 13 juli komen voor een echo om te kijken of hij nog goed zat, nou en een paar dagen na dat ik gebeld had werd ik ongi. maar ben wel gewoon heen geweest voor de controle echo, maar was niet zwanger waar ik bang voor was, alleen de spiraal zat niet goed, hij zat in mijn baarmoederhals ipv in de baarmoeder, dus de gyn heeft hem eruit gehaald, en ik en mijn vriend moesten of even van elkaar af blijven of een regenjasje aan doen tot ik weer ongi ben en dan weer komen voor de mirena, maar tot op heden ben ik nog niet ongi, zit op dag 40 (gerekent vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie)
    i

is het zo dat mijn lichaam weer op ritme moet komen,
    we hebben wel een condoom gebruikt, maar ook af en toe(hooguit2 keer) eerst zonder condoom en later tijdens de sex een condoom omgedaan.

graag jullie mening

2. mijn2kids

mijn2kids Actief lid

16 aug 2008
    119
    0
    0
    helemaal niemand?????????

3. mijn2kids

mijn2kids Actief lid

16 aug 2008
    119
    0
    0
    nou ik heb de gyn gebeld en die adviseerde mij een test te doen, nu heb ik een test gedaan, en nu lijkt er wel een schaduwlijntje te staan, moet je wel heel goed kijken, kan alleen geen foto plaatsen, heb een predictor test gedaan

4. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Hoi Hoi

Ik heb geen idee wanneer je weer ongi moet worden. ben je wel eerder onregelmatig geweest? Ik zou voor de zekerheid een digitale test doen. dan hoef je niet te twijfelen over wel/geen streepje want dan staat er gewoon zwanger/ niet zwanger.

succes.

groetjes Miranda

Deel Deze Pagina