Hallo Dames, Mss is er al een topic over dan sorry voor dit geopend topic!! Maar mijn vraag was hoe zit het nu precies met je ei na een mk. ik heb waarschijnlijk afgelopen week een mk gehad (was ook maar 4 weekjes zwanger ) maar ik heb wat bloed verloren ca 4 dagen. verder niks gevoeld of gevonden. Maar volgens mijn ha is dat ook normaal bij zoon korte zwangerschap. Maar moet ik nu de eerste dag van mijn bloeding als eerste dag ongi tellen. of moet ik mijn oude ei aanhouden? Sorry maar ik weet het echt niet er hier is vast wel een meid die me daar een antwoord op kan geven Bedankt alvast dames!!
Zoals ik begrepen heb moet je de eerste dag van de bloeding zien als een eerste ongi dag. Maar je cyclus kan wel even op hol zijn naar een miskraam. Dat is wat ik ervan begrepen heb tenminste...
Je moet inderdaag de 1ste dag van de bloeding als je 1ste ongie dag aanhouden. Ik had 14 dagen na mijn MK alweer een eisprong dus kan zijn dat je cyclus gelijk weer normaal is..
oke super bedankt dames... ja ik verwacht hem bij mij ook wel weer optijd als het zoon prille zwangerschap is geweest en ik dus niet eens een vruchtje heb kunnen zien verliezen... en mijn waarde was toen 8 dus neem aan dan ie zo op 0 staat!! Maar ik ga het wel ff in de gaten houden dan. toevallig ook iemand ervaring met mk bij 4 weken hoeveel bloed je verliest? ik ben ca. 4 dagen een soort van ongi geweest. kan ik er vanuit gaan dat da het was?