ik heb even 2 vraagjes misschien maak ik me weer druk om niks hoor mijn eerste vraag is als ik loop of veel sta heb ik het idee soms dat mn buik aan de binnenkant scheurt is een heel vervelend gevoel wat is dit? en kan het kwaad en ten 2e ik heb een baby nestje cavias ik wilde ze net aan iemand laten zien ze stonden al klaar om schoon gemaakt te worden want met een nestje gaat het snel kwa viezigheid ik dacht hier eigenlijk helemaal niet bij na, en nu vraag ik me af kan de urine van volwassen cavia en baby cavia kwaad ik heb namelijk last van hele droge handen en zag dat mn hand ook bloedde nu maak ik me dus best zorgen heb daarna wel goed gewassen en alcohol erop gedaan maar het zit me nu best dwars alvast bedankt groetjes kim
HOi kim, De pijn die je beschrijft is afkomstig van of het oprekken van de baarmoeder en huid of van de banden die ook aan het oprekken zijn. Het voelt vervelend maar je kan gelukkig niet openscheuren! Het verzorgen van de cavia's mag je met een gerust hart blijven doen, let op je hygiene. Imke